مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی خوبی انجام دادیم و نمی‌دانم چرا هواداران تیم حریف را تشویق کردند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، میثم حسینی بعد از شکست ۳ بر یک پرسپولیس مقابل تراکتورسازی گفت: در بازی با ملوان دقیقه ۹۰ توپ ما به تیر دروازه می‌خورد، مقابل پدیده هم همین اتفاق رخ می‌دهد و امروز هم ۵، ۶ موقعیت گل را از دست می‌دهیم و با وجود شایستگی بازنده می‌شویم.

وی افزود: نمی‌دانم این مسئله به چه چیزی مربوط است. چرا ۵، ۶ موقعیت گل ما به نتیجه نمی‌رسد اما حریف با ۳ ضدحمله پیروز می‌شود؟ به نظرم جز بدشانسی نمی‌توان دلیل دیگری را مطرح کرد. موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ استقلال تبدیل به گل می‌شود اما ما چنین شرایطی نداریم. 

حسینی تاکید کرد: مطمئنم جایگاه پرسپولیس از رده فعلی بسیار بهتر خواهد شد چرا که ما فوتبال زیبایی به نمایش گذاشتیم و از این تعجب می‌کنم که چگونه بعد از ارائه این بازی زیبا تماشاگران ما تراکتورسازی را تشویق کردند. 

وی افزود: در همه جای دنیا وقتی تیمی خوب بازی می‌کند تماشاگران حتی در صورت باخت هم تیم خود راتشویق می‌کنند اما نمی‌دانم چرا تماشاگران ما تیم حریف را تشویق کردند.

حسینی در پایان در مورد اینکه تماشاگران تعویض‌های دایی را عامل باخت به تیم می‌دانستند، گفت: این نظر سرمربی بوده و من به عنوان بازیکن در کار او دخالت نمی‌کنم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۲ )