مربی تیم فوتبال پیکان از پیروزی برابر قهرمان فصل گذشته لیگ ابراز خوشحالی کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، منصور ابراهیم‌زاده در پایان دیدار پیکان و فولاد خوزستان که با برتری یک بر صفر تیمش همراه بود به دلیل کسالت در کنفرانس خبری شرکت نکرد و کریم قنبری به جای او پاسخگوی خبرنگاران بود.

وی در خصوص این دیدار اظهار داشت: فکر می‌کنم پیش از اینکه بخواهیم دنبال خوب بازی کردن و اجرای مسائل تاکتیکی‌مان باشیم دنبال کسب پیروزی بودیم که خوشبختانه این موضوع در بازی با فولاد محقق شد و توانستیم با تلاش چشمگیر به این مهم دست پیدا کنیم.

قنبری افزود: روز گذشته آقای ابراهیم‌زاده گفته بود که از حالا حاضر است که بازیکنانش بابت پیروزی تبریک بگوید و خوشبختانه امروز خدا کمک‌مان کرد و توانستیم پیروز شویم. 

مربی تیم پیکان با بیان اینکه از هفته دوم و سوم به دنبال کسب پیروزی بودند، خاطرنشان کرد: مطمئن هستم که از این به بعد می‌توانیم روند خوبمان را دنبال کنیم. شرایط تیم ما در تمرینات هفته گذشته بسیار خوب بود و می‌توانست از هفته دوم و سوم نیز رقم بخورد ولی در نهایت به هفته هفتم کشیده شد و بالاخره توانستیم پیروز شویم. در هفته‌های ابتدایی لیگ نیز با بدشانسی روبرو شدیم و نتوانستیم به پیروزی برسیم. 

قنبری یادآور شد: در چهار، پنج هفته ابتدایی با قرعه سختی روبرو شدیم و با استقلال و سپاهان بازی کردیم اما با تمام این شرایط روندمان خوب و رو به جلو بود و مطمئنا امروز هر تیمی مقابل ما بازی می‌کرد شکست می‌خورد. تا به اینجا نتوانسته‌ بودیم پیروز شویم اما تیم‌هایی بزرگی مانند منچستر هم با ۱۵۰ میلیون پوند هزینه همین شرایط را دارند و اکنون در رتبه میانی جدول قرار  دارند. در هر تیمی تغییرات وجود داشته باشد نیاز به زمان است که این تغییرات جواب دهد. 

وی در پاسخ به این سوال که پیروزی برابر مدافع عنوان قهرمانی روی روحیه تیم تاثیرگذار خواهد بود یا نه، گفت: مسلما این پیروزی تاثیر مثبتی در روحیه تیم ما خواهد داشت و البته جا دارد به تیم فولاد نیز تبریک بگویم چرا که آنها فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند و پا به پای ما در این بازی تلاش کردند. 

مربی پیکان خاطرنشان کرد: معتقدم هر دو تیم خوب بازی کردند و ما امروز به نقطه بسیار خوبی رسیده بودیم و هر تیمی مقابل ما حاضر می‌شد می‌توانستیم برنده شویم. خوشحالم که مقابل قهرمان لیگ پیروز شدیم و از این‌رو روی روحیه تک‌تک بازیکنان تاثیرگذار خواهد بود. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.