بازیکن پیشین تیم ملی کشورمان گفت: در حال حاضر نباید در خصوص حذف تیم ملی از بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل احساسی حرف بزنیم و سرمربی تیم ملی را بکوبیم.
مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شکست ۳ بر یک تیم ملی ایران مقابل بوسنی و هرزگوین و حذف از جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل اظهار داشت: پیش از آغاز مسابقات جام جهانی می‌دانستم  بوسنی تیم خوبی دارد و حدس می‌زدم که با اختلاف ۲ گل از این تیم شکست بخوریم چون روی تک تک بازیکنان این تیم شناخت داشتم. 

وی افزود: در جام جهانی در فاز دفاعی خوب عمل کردیم اما در فاز حمله خوب نبودیم. با این حال در بازی با آرژانتین بازیکنان تیم ملی زحمت زیادی کشیدند و موقعیت‌های خوبی خلق کردند.  نباید احساسی حرف بزنیم  و کی‌روش را بکوبیم. به نظرم نمره بازیکنان تیم ملی در جام جهانی قابل قبول بود. 

بازیکن پیشین تیم ملی کشورمان در مورد اینکه آیا باید کی‌روش را نگه داریم یا نه، گفت: آن طور که شنیدم قرار است نزدیک به ۴۰ میلیارد برای تمدید قرارداد کی‌روش بودجه تامین شود و اگر قرار باشد چنین پولی داده شود نباید قرارداد کی‌روش تمدید شود. می‌توانیم این پول را صرف تیم‌های پایه خود کنیم.

پاشازاده تصریح کرد: نمی‌گویم  کی‌روش مربی بدی است اما به شخصه اعتقاد دارم که تیم ملی در جام جهانی می‌توانست با مربی ایرانی هم نتیجه بگیرد. در حال حاضر باید جام جهانی را تمام شده بدانیم و خودمان را برای مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده کنیم. بهتر است برای جام ملت‌ها از بازیکنان جوان استفاده کرده و دور بازیکنان مسن را خط بکشیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۰ )