اگر تا پیش از بازی نیجریه، بعضی از بازیکنان تیم ملی با شک و تردید درباره قهر کفاشیان و کروش صحبت می کردند، پس از بازی و در رختکن، از این اتفاق مطمئن شدند.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارلوس کروش پس از بازی سریعا به رختکن تیم رفت تا به بازیکنانش خسته نباشید بگوید. او سپس در گوشه ای از رختکن ایستاد تا برای رفتن به کنفرانس آماده باشد. در این لحظات رئیس فدراسیون به همراه نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش وارد رختکن شد. بازیکنان نگاه زیر چشمی به حالات رئیس انداختند، به ویژه وقتی قصد داشت به آنها و کروش خسته نباشید بگوید. کفاشیان با حالتی که انگار علاقه ای ندارد با سرمربی ایران دست بدهد، به سمت او رفت و بی آنکه حتی به او نگاه کند و «خسته نباشید» بگوید، دست داد و سمت بازیکنان رفت! کفاشیان که بارها و بارها، حتی چند روز پیش گفته بود که اصلا با کروش قهر نیست و اتفاقا مربی پرتغالی دوستش دارد، با همین حرکت چیزهایی را باید، برای بازیکنان والبته رسانه ها ثابت کرد.

بازیکنان پس از این اتفاق در گوشی می گفتند که «باید کروش را طلا بگیرند اما ببین چطور با او رفتار می کنند.» دیروز هم بعضی بازیکنان در اردوی تیم «ماجراهای آل اشپورت» را عامل اصلی این اختلاف می دانند. طیق شنیده های موثق دو طرف از هم کاملا شاکی هستند؛ کروش بابت مصاحبه هایی که کروش به خاطر آل اشپورت علیه اش کرد و کفاشیان بابت اینکه، او تنها در این ماجرا دنبال پول بود نه کیفیت لباس ها. اما آنچه کاملا قطعی است، قهر رئیس و سرمربی با یکدیگر است. آنها حتی در هتل تیم ملی با هم رودرو نمی شوند و حرفی برای گفتن ندارند.
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۵ )