دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن و پیکان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر با برتری ذوب آهن به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال ذوب آهن و پیکان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، امروز دوشنبه از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه فولادشهر با قضاوت امیر عرب براقی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسید.

تک گل این دیدار را فریبرز گرامی (۴۲) به ثمر رساند.

شاگردان محمد ربیعی آخرین باری که در یک بازی لیگ برتر پیروز شدند به دیدار با آلومینیوم بر می‌گردد و در دو بازی اخیر خود برابر نساجی و استقلال را واگذار کردند. ذوب آهن در نیم فصل اول شرایط خوبی داشت و جز یکی از مدعیان اصلی کسب سهمیه آسیایی بود اما در نیم فصل دوم نتایج ضعیف این تیم، ذوب آهن را از کورس کسب سهمیه آسیایی دور کرد و حالا با این پیروزی امیدوارند بتوانند جایگاه خود را در پایان فصل بهبود دهند. دیدار رفت دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسیده بود.

شاگردان رضا عنایتی هم برای آنکه از منطقه سقوط فاصله بگیرند به کسب امتیاز در این دیدار نیاز مبرم داشتند اما این شکست موجب شد فاصله آنها با رقبای خود کمتر شود و کار سختی در ۳ هفته پایانی داشته باشند.

ترکیب ذوب آهن

محسن فروزان، سیدمحمد قریشی، فریبرز گرامی، شایان مصلح، گریگول چاپرادزه (کارت زرد)، عرفان معصومی، امیرحسین جدی، فردین یوسفی، محسن آذرباد، محمدجواد محمدی، مجید علیاری.

ترکیب پیکان

محمد ناصری، محمد آژیر، امیرحسین صدقی، محمد ستاری (کارت زرد)، محمدحسین فلاح (کارت زرد)، دانیال جهانبخش، محمدجواد آزاده، فرشید اسماعیلی، سامان نریمان جهان، حامد پاکدل، علی قربانی.

نیمه اول:

نیمه اول در حالی برگزار شد که هر دو تیم احتیاط را در دستور کار خود قرار داده بودند و در حالی که بازی تا دقایق پایانی با نتیجه تساوی دنبال می‌شد در دقیقه ۴۳ فریبرز گرامی در حالی که در میانه میدان صاحب توپ بود از جلو آمدن دروازه بان پیکان استفاده کرد و با یک شوت دقیق و تماشایی موفق شد ذوب آهن را به گل برساند تا نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به پایان برسد.

نیمه دوم:

در نیمه دوم این دیدار هم علی رغم تلاش‌هایی که پیکانی‌ها برای رسیدن به گل داشتند اما نتوانستند کاری از پیش ببرند. ذوب آهنی‌ها هم صاحب یک ضربه پنالتی شدند که آذرباد این موقعیت را از دست داد و ضربه او به بیرون رفت.

این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسید. در جدول رده بندی، ذوب آهن با ۳۶ امتیاز در رده هشتم قرار دارد و پیکان هم با ۲۵ امتیاز دوازدهم است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.