فقط ۲ روز به بازی نیجریه مانده؛ ۴۸ ساعت. این ۴۸ ساعت برای کارلوس کروش از دو جهت مهم است؛ اول آخرین نکات قبل از بازی نیجریه و دوم آخرین تصمیم برای آینده کاری اش.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛بخش دوم در اولویت دوم قرار دارد اما می تواند برای ایران بسیار مهم باشد. پس از بازی بوسنی و حذف احتمالی ایران، تیم ملی سریعا باید خود را برای حضور در جام ملت ها آماده کند. فرصت اندک است و زمانی برای تغییرات بنیادین در تیم ملی وجود ندارد. شاید تنها کسیکه از همین حالا برای جام ملت ها برنامه داشته باشد کارلوس کروش است. در چند ماه گذشته به اندازه کافی درباره تمدید قرارداد این مربی بحث شده است و به نظر می رسد دو طرف به ایستگاه آخر رسیده اند. علی کفاشیان به اندازه کافی نشان داده که کارلوس کروش را نمی خواهد و این مربی هم با مصاحبه های خود، بیشتر روی این موضوع تاکید کرده است. از بیرون، بازی کاملا مشخص است. کفاشیان به دلیل قیمت بالا و البته نوع رفتارها و برخوردهای کروش، علاقمند است کار را به فرد دیگری بدهد و کارلوس که دوست دارد با ایران عمر مربیگری خود را پایان دهد. در این شرایط، همه از پایان همکاری حرف می زنند چراکه فدراسیون مختار است تصمیم نهایی را در این زمینه بگیرد. اما جالب ترین اتفاقی که در روزهای اخیر افتاده، ضرب العجل کارلوس کروش به فدراسیون فوتبال است. این مربی به مسئولان پیغام داده که اگر قرار است قراردادش تمدید شود، قبل از بازی نیجریه این اتفاق بیفتد چراکه بعد از آن اگر بهترین پیشنهاد را هم بدهند، قبول نمی کند و می گوید خداحافظ! در واقع مربی پرتغالی با این پیغام منظور خود را قاطع رسانده است: «نمی خواهم احساس کنم نتیجه بازی نیجریه، سرنوشتم را تعیین می کند. من تا پیش از این هم تمام تلاش خودم را کرده ام...» ا

کروش در حالی حرف از تمدید قرارداد زده که علی کفاشیان بین خود و تیم ملی دیواری ایجاد کرد. او ۵ روز پس از سفر به برزیل، دیروز برای اولین بار به کمپ کورینتیانس رفت تا با بازیکنان و مربیان ملاقات کند. تاخیری که شایعات زیادی را به وجود آورده است. هر چند رئیس می گوید هنوز با کروش خوب است اما شواهد دقیقا عکس این موضوع را نشان می دهد. اما خبر جالب تری که این روزها شنیده می شود، بازگشت کروش به تهران پس از بازی بوسنی است. با عدم تمدید قرارداد او، مربی پرتغالی می تواند به هر جا که می خواهد برود، به خانه اش در اروپا. کروش اما تصمیم گرفته راهی تهران شود تا احتمالا در مصاحبه ای به یاد ماندنی، حرف هایی که را در این مدت نگفته، به زبان بیاورد! البته این در حالی است که کفاشیان شب گذشته در سائوپائولو به خبرنگار خبرآنلاین گفت:«ضرب العجل که نه ولی کروش خیلی دوست داشت ما زودتر تکلیف ادامه قراردادش را مشخص کنیم اما با اینکه او بهترین گزیته برای تیم است ، تا تکلیف ما برای تامین پول قراردادش روشن نباشد ، نمی توانیم با کارلوس حرف نهایی را بزنیم.» 

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۰ )