هافبک سابق استقلال گفت:‌صحبتی درباره همکاری‌ام با قلعه‌نویی برای فصل جدید انجام نداده‌ام.
آتیلا حجازی در حاشیه دیدار پیشکسوتان استقلال و رسانه ورزش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ اظهار داشت:‌بازی خوب و جالبی بود و از تمام کسانی که در برگزاری این بازی نقش داشتند تشکر می‌کنم. فرزند ناصر حجازی در مورد حضور هواداران استقلال در این بازی گفت: از هواداران هم ممنونم. آن‌ها همیشه به پدرم لطف داشتد ولی در هر حال پیشکسوتان نیازمند توجه بیشتر مسئولان هستند و اینگونه بازی‌ها انگیزه خوبی به آنها می‌دهد البته همین که پیشکسوتان مورد احترام قرار می‌گیرند کافی است و امیدوارم اینگونه مسابقات تداوم داشته باشد. وی در خصوص شرایط استقلال پس از روی کار آمدن اعضای جدید هیأت مدیره گفت:‌ الان نمی‌توان در خصوص تغییر و تحولات نظر داد و باید منتظر نتیجه ماند. امیدوارم هرچه که به سود استقلال است انجام شود و آرزوی قلبی من موفقیت باشگاه استقلال است.

بازیکن سابق استقلال در خصوص شایعه همکاری او و قلعه‌نویی در فصل جدید  گفت:در این خصوص صحبتی با من نشده است و من هم حرفی نزده‌ام.

وی در مورد شرایط تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد:‌ به تیم ملی خوش‌بین نیستم چرا که این تیم بیشتر مواقع سال را از دست داد. شما ببینید تیم‌هایی مثل ژاپن و استرالیا با چه تیم‌هایی دیدار تدارکاتی انجام دادند و ما با چه تیم‌هایی، در مجموع اینکه بازی‌های بزرگ باعث می‌شود تا ما از تیم‌هایی مثل آرژانتین نترسیم.

حجازی در پایان گفت:‌امیدواریم بتوانیم یک فوتبال شایسته را در جام جهانی به نمایش بگذاریم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )