دروازه‌بان پرسپولیس گفت: از شرایط به وجود آمده ناراحتم، انگار کسی که صدایش در نمی‌آید بیشتر به حاشیه کشیده می‌شود.
رضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد آخرین وضعیتش در پرسپولیس اظهار داشت: یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم ولی هیچ‌کس از باشگاه با من تماس نگرفته و نمی‌دانم تکلیفم برای آینده چه می‌شود.

وی ادامه داد: من از شرایط به وجود آمده ناراحت هستم، انگار کسی که صدایش در نمی‌آید و مصاحبه نمی‌کند بیشتر به حاشیه کشیده می‌شود. در پرسپولیس کوچک‌ترین حاشیه‌ای نداشتم و سعی کردم برای این تیم مثمر ثمر باشم. من در شرایطی از سپاهان به پرسپولیس آمدم که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان  آسیا بازی می‌کردم و دروازه‌بان کوچکی نبودم اما شیطنت‌ها در مورد من بیش از اندازه است.

دروازه‌بان پرسپولیس در واکنش به مذاکره این باشگاه با محسن فروزان و محمد باقر صادقی برای حضور در جمع سرخپوشان، عنوان کرد: باشگاه ابتدا باید با بازیکنانی که قرارداد دارند صحبت کند و بعد کارهای دیگری انجام دهد. الان ۲،۳ تیم به صورت شفاهی با من صحبت  کرده‌اند اما من گفتم که باید تکلیفم با پرسپولیس مشخص شود. من هم می‌توانستم مثل خیلی‌ها با جنجال و درگیری کارم را جلو ببرم اما از این اخلاق‌ها ندارم.

محمدی در پاسخ به این سوال که آیا از انتخاب پرسپولیس پشیمان نیست، گفت: زمانی که به پرسپولیس آمدم این تیم بهترین انتخاب بود. در حالی که نیم روز تا پایان فصل نقل‌ و انتقالات باقی مانده بود گردان به سپاهان آمد و نمی‌شد ۳ دروازه‌بان در سپاهان بمانیم، من هم از پرسپولیس پیشنهاد داشتم و به این تیم آمدم.

وی تصریح کرد: در ابتدا و نیم فصل گذشته هم پیشنهادات مالی و فنی خوبی داشتم اما به خاطر علی دایی در پرسپولیس ماندنی شدم ولی امسال دیگر نمی‌خواهم فقط آلترناتیو باشم و شرایط طوری شود که اگر به مشکل خوردند مرا بخواهند.

دروازه‌بان پرسپولیس در پایان تأکید کرد: تا امروز یک ریال از پرسپولیس نگرفته‌ام و انگار هیچ خبری هم از پول نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.