سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: جام حذفی جام شگفتی‌ها بوده و هیچ تیمی فرصت اشتباه در این مسابقات ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی عصر امروز در کنفرانس خبری پیش از بازی با تراکتورسازی با برق نوین شیراز اظهار داشت: جام حذفی، جام شگفتی‌ها است و اولین اشتباه می‌تواند آخرین اشتباه باشد و در این مسابقات حق اشتباه نداریم. چون به قیمت حذف تیم منجر می‌شود.

وی گفت: وحید رضایی سرمربی برق نوین شیراز از شاگردان خود من بوده که در زمان بازیکنی بسیار دونده و پرتلاش بود و فکر می‌کنم تیمش نیز همین خصوصیت را داشته باشد.

وی گفت: برای بازی فردا چهار مصدوم داریم که امیدوارم حداقل دو بازیکن از این چهار نفر به بازی برسد و جا دارد از کادر پزشکی تیم تراکتورسازی تشکر کنم که نهایت تلاش خود را برای رساندن مصدومان انجام می‌دهد.

وی افزود: باز هم عنوان می‌کنم دغدغه اصلی ما در این فصل تعطیلات مکرر لیگ بوده و امیدوارم بعد از جام حذفی در پنج بازی باقیمانده بتوانیم روند خوب‌مان را ادامه داده و با روحیه خوب به نیم‌فصل برویم.

قلعه‌نویی تصریح کرد: اردوی بسیار خوبی را در کیش برگزار کردیم و جا دارد از مسئولین ورزش کیش تشکر کنم که زمین شماره یک خود را برای تمرین تیم ما داده بودند و تنها نکته تاریک این اردو عدم برگزاری بازی تدارکاتی بود.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در مورد برنامه نیم‌فصل تیمش گفت: قطعا در نیم‌فصل یک اردوی خارج از کشور برگزار کرده و حداقل دو بازی تدارکاتی را نیز انجام خواهیم داد.

وی در مورد قضیه سروش رفیعی گفت: مسئله سروش لوث شده است و لزومی به تکرار مکررات نیست. سیاست من و باشگاه حفظ این بازیکن است اما خودش باید تصمیم بگیرد و فرصت تمرکز را داشته باشد.

اگر سروش در تیم تراکتورسازی ماند از وی استقبال می‌کنیم و اگر قصد جدا شدن هم داشته باشد برایش یک مراسم قدردانی خواهیم گرفت.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در مورد عمل سینا عشوری گفت: جا دارد از دکتر کیهانی با معرفت تشکر کنم و همچنین از بازیکنان پرسپولیس که امروز به عیادت سینا رفته بودند و با خود سینا صحبت کردم و از روحیه خوبی برخوردار است.

قلعه‌نویی در مورد بحث ۳۰۹۰ نیز اظهار داشت: تبریز شهر اولین‌ها بوده و من نمی‌دانم چرا در قضیه ۳۰۹۰ از تیم تراکتورسازی استقبال نشده است و تنها ۳۲ هزار نفر در مقابل ۳۰۰-۴۰۰ هزار نفر دیگر تیم ها از تیم تراکتورسازی حمایت شده است.

سرمربی سابق تیم ملی ایران در مورد بازی تیم ملی با سوریه گفت: AFC با برگزاری این بازی آسیا را تحقیر کرد و جای تأسف است که در قرن بیست و یکم بازی در چنین زمینی انجام شد.

وی گفت:‌ کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌توانست با تصمیمی بهتر برای میزبانی ایران و سوریه اتخاذ کرده و در همان روز بازی ایتالیا با آلمان برگزار شده و مقایسه کیفیت این دو بازی موجب آبروریزی قاره آسیا است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )