سرمربی نفت تهران گفت: اگر کمی دقت می‌کردیم، می‌توانستیم دو یا سه گل دیگر به ثمر برسانیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی دایی سرمربی تیم فوتبال نفت تهران بعد از صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی گفت: بازی سختی مقابل تیم باانگیزه شهرداری فومن داشتیم و باید بگویم که نیمه دوم را اصلا خوب شروع نکردیم. چرا که مدت زیادی از بازی‌های جدی دور بودیم و به نظر من طبیعی بود که چنین عملکردی را به نمایش بگذاریم اما هر چقدر که از زمان بازی گذشت، بهتر و روان‌تر بازی کردیم و توانستیم ۴ گل به ثمر برسانیم که اگر کمی دقت می‌کردیم می‌توانستیم دو یا سه گل دیگر به ثمر برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران درخصوص اینکه دوست دارد حریف مرحله بعدی تیم نفت صبا باشد یا استقلال گفت: برای تیمی که می خواهد قهرمان باشد فرقی نمی‌کند که با چه حریفی باید بازی کند و ما در حال حاضر تلاش می کنیم تا اگر حریفمان استقلال یا صبا باشد از سد تیم روبرو عبور کنیم و به هدفمان برسیم.

وی درخصوص حمایت باشگاه نفت خاطرنشان کرد: اگر درست حمایت شویم هم انگیزه و هم توانایی این را داریم که در جام حذفی قهرمان شویم. در حال حاضر بعد از صحبت‌هایی که درمورد مشکلات مالی شد ۶ یا ۷ درصد از مبالغ قراردادها به بازیکنان پرداخت شده که مطمئنا مالکین باشگاه سعی دارند توجه بیشتری به تیم کنند و فکر می‌کنم از آن حالت قطره‌چکانی در آینده‌ای نزدیک دربیاییم.

آقای گل جهان درخصوص نبود نماینده‌ای از ایران در مراسم برترین‌های آسیا افزود: من از سوی مسئولان AFC به این باشگاه دعوت شده بودم اما به دلیل این که تیم نفت با فولاد بازی دارد از مسئولان کنفدراسیون آسیا عذرخواهی کردم چرا که نمی‌توانم در آن مراسم حضور پیدا کنم. اما باید بگویم که ما واقعا می‌توانستیم به دلیل درخشش فوتبال‌مان در سال اخیر نماینده‌های زیادی را در این مراسم داشته باشیم. ما بهترین تیم آسیا را داریم که به همین دلیل می‌شد که ایرانی‌ها هم در آن مراسم حضور پیدا کنند. البته داور بین‌المللی کشور ما علیرضا فغانی که افتخارات زیادی دارد و به نظر من یکی از سوپراستارهای داوری دنیا است می‌توانست در این مراسم حاضر باشد اما متاسفانه این اتفاق نیفتاده و نمی‌دانم که چرا با وجود این همه پیشرفت در فوتبال هیچ نماینده‌ای در مراسم برترین‌های فوتبال آسیا نداریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.