وزنه‌بردار دسته ۱۰۵+ کیلوگرم وزنه‌برداری کشورمان در المپیک ریو گفت: اجازه ندادند مدال بگیرم.

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ریو، بهداد سلیمی پس از ناکامی در کسب مدال دسته فوق‌سنگین‌ وزنه‌برداری بازی‌های المپیک ریو گفت: مردم دیدند که چطور حق من را براحتی خوردند. هر قدر هم اعتراض کردیم می‌گفتند حق با شماست. حتی آیان گفت حق با تو است، اما کاری از دستم برنمی‌آید. چرا رئیس فدراسیون جهانی باید این حرف را بزند؟

وی ادامه داد: تمام این مسائل به خاطر دشمنی جلودِ جلاد و همسرش است که در ژوری نشسته بودند و به خاطر دشمنی با مرادی نخواست من مدال بگیرم. وزنه‌های من هیچ مشکلی نداشت و براحتی خطا گرفتند، اما روحیه و جانی برایم نماند تا وزنه سوم را بزنم. خیلی آماده بودم و خیلی تمرین کرده بودم؛ رکورد یک‌ضرب را زدم، اما اجازه ندادند مدال بگیرم.

قهرمان المپیک لندن در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد فدراسیون جهانی موافق ۳ طلائه شدن ایران نبوده است تصریح کرد: احتمالا؛ وقتی آیان می‌گوید حق با تو است، اما کاری از دستم برنمی‌‌آید؛ مگر می‌شود رئیس فدراسیون جهانی که حق وتو دارد و تمام تصمیم‌ها با اوست، نتواند کاری کند؟

سلیمی درباره اعتراض به نتیجه گفت: مدال‌ها را داده‌اند و دیگر نمی‌توان کاری کرد.

وی افزود: وزنه‌بردار گرجستانی هم انصافا خیلی آماده بود و من فقط اجازه ندادم رکورد یک‌ضرب را بگیرد. من هم خیلی آماده بودم بعد از حرکت اول به سجاد گفتم برای حرکت دوم وزنه ۲۵۲ کیلویی را انتخاب کند، نمی‌دانستم خطا گرفته‌اند. در تمرینات هم تا وزنه ۲۵۵ کیلویی را زده بودم و اگر اجازه می‌دادند و در رقابت قرار می‌گرفتم اجازه نمی‌دادم رکورد مجموع جهان و المپیک را از ایران بگیرند. رقابت سالمی نبود و خیلی کثیف بود؛ جلاد سر من را بُرید.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۶ )