منصور پورحیدری معتقد است که این تیم نسبت به گذشته خوب فوتبال بازی نمی‌کند، هرچند که او تیم آبی‌پوش تهرانی را بخت مسلم قهرمانی می‌داند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛پورحيدري در مورد وضعيتفعلي خودش، نتايج استقلال و مسائل مختلف ديگر به سؤالات خبرورزشي پاسخ مي‌دهد.

* حال عمومي‌تان چطوراست؟

خدا را شكر روز به روز بهترمي‌شوم. آزمايش‌هايي دادم كه نشان داد شرايط ريه‌ام بهتر شده است و رفته‌رفته بهوزنم اضافه مي‌شود. مريضي قند هم از گذشته داشتم كه خوشبختانه الان بهتر هستم. جادارد از آنهايي كه در اين مدت جوياي حال من بودند، تشكر كنم و براي همه آنها آرزويسلامتي دارم.

* سال ۱۳۹۴ براي شما چطوربود؟

در مجموع سال خوبي بود وفقط اين اواخر چنين اتفاقي پيش آمد.

* در مورد شرايط استقلالچه صحبتي داريد؟

اوضاع استقلال خوب است وخوشبختانه در صدر جدول قرار دارد. كادر فني و بازيكنان تلاش مي‌كنند ولي استقلالاز دور برگشت به بعد خوب بازي نمي‌كند. اين درست است كه تعدادي از بازيكنان مصدومشدند و تيم دچار مشكل شد ولي استقلال نسبت به نيم‌فصل اول ضعيف‌تر شده است. متأسفانهشانس‌هاي گل در خط حمله خيلي كم است و تيم‌ها استقلال را اذيت مي‌كنند. من معتقدمتيم ما آمادگي نيم‌فصل اول را ندارد.

* به نظر شما دليلش چيست؟

من نزديك تيم نيستم و دراين مورد بايد كادر فني نظر بدهد. من از بازي‌هاي استقلال راضي نيستم و طبيعي استكه انتقادهايي صورت بگيرد.

* چرا بازيكنان استقلالاين فصل زياد مصدوم شدند؟

من معتقدم فشردگي مسابقاتبر اين موضوع بسيار تأثيرگذار بود و تيم‌هاي ديگر هم با چنين وضعيتي مواجه شدند.اميدوارم كه استقلال در بازي‌هاي آينده از تمامي نفراتش استفاده كند.

* اصلي‌ترين رقيباستقلال براي قهرماني چه تيمي است؟

به هر حال مدعيان برايقهرماني تلاش مي‌كنند ولي فكر مي‌كنم استقلال بايد به نتايج خودش توجه كند. اينتيم مطمئناً براي بازي‌هاي آينده اگر خودش را جمع و جور كند، شانس اصلي قهرمانيخواهد بود. تا الان هم استقلال در صدر جدول قرار دارد و از لحاظ نتيجه‌گيري عملكردخوبي داشته است.

* آيا مظلومي قرار استفصل بعد هم بماند؟

در مورد ماندن يا جداييمظلومي هنوز بحثي انجام نشده است و بايد ديد در آينده چه اتفاقاتي خواهد افتاد. منمعتقدم او در استقلال بد كار نكرده است. امسال تيم ما جوان شد و حالا صدرنشين ليگبرتر هستيم. در جام‌حذفي هم به فينال رسيده‌ايم و اين عملكرد خوبي است.

* آيا مسئولان باشگاه در مورد مسائل مربوط بهتيم با شما در تماس هستند؟

بله، من با باشگاه ارتباطدارم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۶ )