سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از میزبانی تیم گل گهر گفت: امیدوارم که فردا بازی خوبی را شاهد باشیم. اخوت، دوستی و رفاقت مهم‌ترین اصل بازی فرداست، درست است که مبارزه جزئی از فوتبال است اما مبارزه‌ای خوب است که با دوندگی و تلاش توسط تیم‌ها انجام شود.

به گزارش خبرنگار سرویس فوتبال خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه کرمان، حمید درخشان در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های پرسپولیس و گل گهر سیرجان، درباره دیدار فردای این تیم گفت: با توجه به فشرده بودن بازی‌ها زمان برای ریکاوری کم بود و همین مساله طبیعتا بعضی از بازیکنان را دچار مصدومیت می‌کند.

وی افزود: ما در حال حاضر حدود ۵-۶ بازیکنان مصدوم داریم و با بضاعتی که داریم سعی می‌کنیم فردا بهترین بازی‌مان را ارائه دهیم.

درخشان با بیان این که گل گهر تیم خیلی خوبی است، افزود: تیمی که دو تیم لیگ برتری را از دور خارج کرده باید حساب ویژه‌ای رویش باز کرد. ما گل گهر را دست کم نگرفته‌ایم و با فکر بازی می‌کنیم تا بتوانیم با یک بازی سالم از سد تیمی که تا الان شگفتی ساز شده بگذریم.

وی خاطرنشان کرد: طبیعتا زمانی که چمن بازی خوب و مساعد نباشد قطعا کار تیمی روی زمین جواب نمی‌دهد و تماشاگر بازی زیبایی را شاهد نخواهد بود ضمن اینکه ما در این مدت خیلی خوب تمرین کرده‌ایم و ۲ نفر از دستیاران بنده امروز زمین را دیده‌اند. امیدوارم که شرایط زمین فردا مساعد باشد و تماشاگران بازی خوبی را ببینند.

درخشان افزود: از تیم گل گهر آنالیز دقیقی داریم، مهره‌های کلیدی و نوع بازیشان را می‌شناسیم، به کادرفنی و بازیکنان هم گفته‌ام که کار سختی را پیش رو داریم و ممکن است تیم گل گهر بسته بازی کند و این باعث شود که تیم ما اذیت بشود.

سر مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه گفته بود من خودم ۲۰ دقیقه بازی می‌کنم،گفت: با توجه به اینکه ۴-۵ بازیکن خوب تیم مصدوم بودند گفتم که اگر تعداد ۱۱ بازیکن تیم جور نشود مجبورم خودم ۲۰ دقیقه بازی کنم و در این بازی به خاطر مصدومانی که داشتم از جوان‌ترها استفاده خواهم کرد.

درخشان درباره اینکه بازیکنانش بعد از دربی دچار غرور نشده‌اند،گفت: آن بازی برای ما تمام شده،‌ روز بعد از بازی به بازیکنان گفتم که نباید به گذشته برگردید و باید به این بازی فکر کنیم و لزومی ندارد که به گذشته برگردیم چرا که صدمه می‌بینیم.

وی در مورد وضعیت روحی روانی بازیکنانش نیز گفت: ما در دربی هم کار ناشایستی نکردیم. دربی بازی کوچکی نیست، پرتلاش بازی کردیم و این طبیعت فوتبال است.

درخشان در مورد شرایط زمین بازی هم گفت: طبیعتا اگر اینجا زمین خوب نباشد روی بچه‌ها تاثیر منفی می‌گذارد سعی می‌کنم که بازی را طوری کنترل کنم تا شرایط به نفع تیم خودم رقم بخورد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )