داور بین‌المللی فوتبال کشورمان گفت:‌ از رفتار حرفه‌ای پرسپولیسی‌ها با تیم داور تشکر می‌کنم، با این که مشخص شده بود گل پدیده آفساید بوده اما برخورد خوبی با تیم داوری داشتند.
علیرضا فغانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص این که گفته می شود او از علی دایی بابت گل آفساید تیم فوتبال پدیده به پرسپولیس گفت:‌ این طور که می گویند من دایی را بغل کرده و عذرخواهی کردم نبوده و داستان این طور نبوده است.

وی ادامه داد: دایی در حال رفتن به سمت سالن کنفرانس بود که ما با هم رودررو شدیم و دایی به من گفت که به خاطر گل آفساید پدیده کلی به ما اعتراض شده است. من هم به او گفتم فقط می‌توانم بگویم ببخشید و همدیگر را در آغوش گرفتیم و همین!

فغانی افزود: همه ماجرا این بوده و موضوع دیگری در میان نیست. اصلا من می‌گویم نهایتا ما عذرخواهی هم کرده باشیم مگر کار بدی کردیم؟! همه چیز خیلی دوستانه مطرح شد و موضوع دیگری به میان نیامد.

وی خاطر نشان کرد: جا دارد که باز هم از پرسپولیسی‌ها به دلیل این اشتباه سهوی عذرخواهی کنم اما باید از کادرفنی و بازیکنان این تیم تشکر کنم که چه در طول بازی و چه بعد از آن با این که مشخص شده بود با اشتباه سهوی گل مردودی دریافت کرده‌اند اما به ما اعتراض نکردند و همه چیز خیلی محترمانه و حرفه‌ای بود که باید از آن‌ها ممنون باشم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۹ )