کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مربی دروازه‌بانی کشور گفت: بیرانوند روی هیچ یک از دو گلی که از عراق خورد مقصر نبود و حق اوست که بازیکن سال آسیا شود.

نادر باقری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بیرانوند در بازی ایران و عراق همان بازیکنی بود که از او انتظار می رفت و یک ستون در درون دروازه تیم ملی بود.

مربی دروازه‌بانی با سابقه فوتبال ایران بیان داشت: هرچند بیرانوند دو گل مقابل عراق خورد، اما روی هیچ یک از دو گل مقصر نبود. به خصوص روی گل دوم که خیلی‌ها می گفتند تقصیر دارد.

وی اضافه کرد: در صحنه گل دوم نادری باید توپ را دفع می‌کرد و اشتباه او هر دروازه‌بانی را غافلگیر می‌کرد. ضمن این که مدافعان خودمان دید دروازه‌بان را هم کور کرده بودند و برای همین بود که او قدری دیر واکنش نشان داد و آن توپ گل شد.

باقری تصریح کرد: عراقی‌ها چند بار پیش از زدن گل دوم شان روی ارسال از کناره‌ها به خصوص روی ضربات شروع مجدد خطرناک نشان دادند و آلارم‌های لازم را به خط دفاعی ایران دادند که می‌توانند به این ترتیب گل بزنند. اما مدافعان ما متوجه این آلارم‌ها نشدند و در آخرین لحظه تسلیم شدند.

مربی پیشین پرسپولیس در خصوص احتمال انتخاب بیرانوند به عنوان مرد سال آسیا خاطرنشان ساخت: به عنوان یک ایرانی آرزو می‌کنم این اتفاق بیفتد و به عنوان یک کارشناس تاکید می‌کنم حق بیرانوند است که به این افتخار برسد. او بی تردید بهترین دروازه‌بان حال حاضر آسیا و یکی از بهترین فوتبالیست‌های این قاره می‌باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )