سرمربی تیم ملی فوتبال با بیان اینکه مجبور است تصمیمات شعبده گونه بگیرد، گفت: برنامه آماده سازی من برای تیم ملی به این شکل نبود و قرار بود تا شروع جام ملت‌ها ۱۰ بازی تدارکاتی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از قطر، کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران و قطر، گفت: از تمام خبرنگارانی که اینجا هستند تشکر می کنم که نظرات تیم ملی را در راه جام ملت ها منتقل می کنند. از اینکه قطر میزبانی فوق العاده ای از ما داشته است هم تشکر می کنم. تیم ملی قطر ۹ بازی و ما هم پنج بازی دوستانه قبل از جام ملت ها داشتیم.

وی افزود: اگر قطری ها این امکانات را در اختیارمان قرار نمی دادند تنها سه بازی دوستانه داشتیم. برنامه ای که من می خواستم به این شکل نبود. قرار بود دهمین بازی دوستانه خود را مقابل قطر انجام دهیم اما این اتفاق نیفتاد تا ما فقط پنج بازی تا شروع جام ملت ها داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال در خصوص اینکه آیا به ترکیب مدنظر خود برای رقابت های جام ملت های آسیا رسیده است یا خیر؟ افزود: متاسفانه ما برنامه مدونی داشتیم اما مسئولان ایران حمایت لازم را نداشتند. در نتیجه من مجبور هستم به خاطر عدم برگزاری بازی های دوستانه میان‌بر بزنم. این اتفاق قبل از جام ملت های استرالیا و جام های جهانی روسیه و برزیل هم رخ داد. این بار هم مجبورم تصمیمات شعبده گونه بگیرم.

کی روش خاطرنشان کرد: می خواهم یک مثال بزنم. ما در بازی های گروهی مقابل تیم هایی نظیر عربستان و امارات حضور نخواهیم داشت. پس عقلانی نیست با تیمی همچون قطر بازی کنیم اما وقتی چنین هدیه ای را از قطر دریافت می کنیم با کمال فروتنی آن را می پذیریم. اگر کسی منفعتی از این بازی داشته باشد تیم ملی قطر است اما باز هم یکبار دیگر از آنها تشکر می کنیم.

ادامه دارد...

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )