سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: برای سرمربی تیم ملی فوتبال ایران احترام خاصی قائلم اما با دیدگاه او برای حضور تمام بازیکنان در اردوهای بلند مدت همراه نیستم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی فردا پنجشنبه پرسپولیس مقابل سایپا که در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: امیدوارم سال ۹۷ برای تمام ایرانی ها خوب باشد و ما هم بتوانیم با تیم فوتبال سایپا نتایج خوبی بگیریم و تلاشمان را برای کسب سهمیه آسیا دنبال می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره بازی های تدارکاتی اخیر تیم ملی اظهار دشت: متاسفانه یا خوشبختانه نتوانستم بازی های تیم ملی را ببینم و اظهار نظرات مربیان تیم ملی را درباره این بازی هم نشنیدم. به هر حال برای تیم ملی در بازی های سخت جام جهانی، آرزوی موفقیت می کنم.

دایی درباره اظهار نظر کارلوس کی روش مبنی بر اینکه بازیکنان داخلی را باید تا جام جهانی در اختیار داشته باشد تا آنها را برای بازی مقابل پرتغال و اسپانیا آماده کند تصریح کرد: من نمی دانم ایشان چه چیزی را دقیقا بیان کرده است. اما ما نمی توانیم در این برهه از زمان بازی های باقیمانده لیگ را تعطیل کنیم و بازیکنانمان را در اختیار تیم ملی قرار بدهیم. فکر می کنم همان اردیبهشت ماه که بازی ها تمام می شود بهترین فرصت باشد تا تیم ملی بتواند تمام مهره هایش را در اختیار بگیرد و بهترین نتایج را کسب کند. احترام خاصی برای آقای کی روش قائلم اما باید بدانیم که تیم های باشگاهی هم کارهای خاص خودشان را دارند.

وی در ادامه تصریح کرد: باید از تیم ملی حمایت کنیم. کاری که فوتبال می کند هزار سیاستمدار نمی تواند انجام دهد. هزاران میلیارد باید خرج کنند تا بتوانند تاثیری که فوتبال می تواند بگذارد را انجام دهند. به نظرم این هجمه سنگینی که علیه تیم ملی است را باید بگویم از فضای تیم ملی دور هستم. خیلی در این فضا نیستم. ما باید همه دست به دست هم دهیم و به تیم ملی کمک کنیم. همه باید سرباز تیم ملی باشیم. کاری که فوتبال می تواند انجام دهد هزاران سازمان و میلیاردها تومان نمی توانند انجام دهند. با فوتبال خیلی از حرف هایی که نمی توانیم بزنیم را بیان می کنیم. مخصوصا در عرصه مسایل سیاسی می توانیم حرف هایمان را بزنیم.

دایی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی براینکه آیا فصل آینده هم در سایپا خواهد ماند تصریح کرد: من با این تیم قرارداد دارم. اما این موضوع به من ربطی ندارد و در واقع دست مدیران است. همانطور که من در زمان مدیریت رویانیان با پرسپولیس قرارداد سه ساله داشتم اما سال دوم من را نخواستند.

سرمربی سایپا در پایان درباره طلبش از باشگاه پرسپولیس گفت: من با آقای گرشاسبی جلسه ای داشتم و قرارهایمان را هم گذاشتیم. اما مثل اینکه نمی خواهند این مشکل را حل کنند. زمان پرداخت هم مشخص شد اما اتفاقی نیفتاد. اگر روزی خبری درباره شکایتم از باشگاه پرسپولیس شنیده شد هواداران ناراحت نشوند. چون آقایان نمی خواهند این مشکل حل شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )