یکی از معدود نکات مثبت نمایش استقلال،عملکرد خوب مهدی قائدی بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال با نمایشی نه چنداندلچسب-البته به جز در ۲۰ دقیقه پایانی- مقابل همنام خوزستانی خود متوقف شد و دوامتیاز دیگر را از دست داد.

اکثر بازیکنان استقلال در این مسابقه اصلا در حد و اندازه های خودظاهر نشدند و نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.

در این میان نمایش سه بازیکن توجهات را جلب کرد. داریوش شجاعیان باوجود اینکه هنوز با آن بازیکن با کیفیت مد نظر هواداران فاصله دارد، اما در طول ۹۰دقیقه با دوندگی و انگیزه بسیاری برای تیمش تلاش می کرد. شجاعیان که در این بازیدر کناره ها حضور داشت، چندین و چند بار مهاجمین استقلال را صاحب فرصت کرد که درنهایت به نتیجه ای نرسید.

مجتبی جباری هم با حضورش در زمین جان دوباره ای به تیم بی رمقاستقلال بخشید. اکثر حملات استقلال از زمان ورود جباری سازماندهی شد و در نهایتکاشته دیدنی جباری در دقیقه ۹۷ می توانست استقلال را پیروز این میدان کند که سوپرواکنش شیخ ویسی این اجازه را نداد.

اما بدون تردید بهترین نمایش در بازی امشب را مهدی قائدی داشت. جوانبوشهری استقلالی ها که کمتر از ۱۸ سال سن دارد. او با ورود به زمین سرعت را به تیمکند منصوریان هدیه داد و با حرکت های انفجاری و تکنیکی خود از سمت چپ بارها و بارهااستقلال را صاحب فرصت گلزنی کرد که این موقعیت ها در لحظه آخر هدر رفت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۱ )