کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

ایران در بهترین موقعیت برای صعود به جام جهانی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی ایران تا به حال ۴ بار طعمصعود به جام جهانی را چشیده اما هیچگاه چنین صلابت و اقتداری را در دور مقدماتیرقابت های جام جهانی تجربه نکرده است.

ایران در سال های ۱۹۷۸ و ۲۰۱۴ به عنوان تیم اول از گروه خود راهیرقابت ها شد اما سابقه نداشته است که تیم ملی در آغاز دور برگشت بازی ها هیچ گلیاز حریفان خود نخورده باشد و با تیم دوم گروهش اختلافی ۴ امتیازی را ایجاد کردهباشد. موقعیت فعلی ایران در جدول بازی ها کاملا دست نیافتنی است و این چیزیست کهما طی سال های قبل تجربه نکرده بودیم.

سال ۱۹۹۸ ایران تمامی راههای ممکن را برای رسیدن به فرانسه امتحان کرد تا بالاخره به عنوان تیم سی و دوممسافر جام جهانی شد. سال ۲۰۰۶ هم ایران درگروهی ۴ تیمی توانست راهی جام جهانی شود که البته سختی و فشردگی گروه فعلی به هیچعنوان قابل مقایسه با آن سال نیست.

خلاصه اینکه کشتی ایران در مسیر روسیه، بدون هیچگونه تکان اضافی و باآرامش کامل در حال حرکت است. ایران قدم به قدم و بدون استرس به جام جهانی نزدیک ترمی شود تا شاید برای اولین بار بدون کوچک ترین دلهره و نگرانی ای فوتبال دوستانایرانی بتوانند طعم شیرین حضور در فستیوال فوتبال جهان را تجربه کنند. نبایدفراموش کرد که ایران الان با ۱۴ امتیاز و بدون گل خورده در صدر جدول گروه قراردارد و از ۴ بازی آینده، ۳ بازی را در استادیوم آزادی از حریفانش میزبانی خواهدکرد. شاید با اتکا به همین آمار و اطلاعات می توانیم در فاصله یک سال و سه ماهمانده به جام جهانی ۲۰۱۸ با صدای بلند فریاد بزنیم: سلام روسیه!

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۰ )