کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

عضو هیات رییسه سازمان لیگ می‌گوید برگزاری جام حذفی در خرمشهر میثاق دوباره‌ای میان جامعه ورزش و شهداست.

به گزارش ایسنا، محمدرضا ساکت درباره مراسم رونمایی از مدال‌های جام حذفی فوتبال ایران در خرمشهر و منطقه شلمچه اظهار کرد: طبق مصوبه سازمان لیگ فوتبال ایران از این پس دیدار پایان رقابت‌های جام حذفی در خرمشهر برگزار می‌شود که امسال نخستین سال برگزاری این مسابقه در خرمشهر است و برنامه‌ ویژه‌ای برای آن داریم.

او با اشاره به برگزاری این مراسم در محل یادمان شهدای شلمچه (کربلای ۵) افزود: مسئولان و نمایندگان دو باشگاه استقلال و ذوب آهن به همراه چند تن از ورزشکاران در این مراسم حضور دارند و با رونمایی از جام و مدال‌های جام حذفی در این محل، آن‌ها تبرک می‌شوند.

عضو هیات رییسه سازمان لیگ گفت: این مراسم با کمک فرمانداری خرمشهر، شرکت نفت و گاز الوند، اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و خرمشهر و نهادهای مختلف برگزار شده و پس از تبرک شدن در محل یادمان شهدای شلمچه، مدال این مسابقه‌ها تا پل آزادی خرمشهر برده می‌شود و از آنجا آن را به غواصان می‌سپارند. غواصان جام را از طریق رود کارون تا حوالی مسجد جامع خرمشهر می‌رسانند و این جام تا نماز مغرب و عشا مهمان مسجد جامع خرمشهر است.

ساکت با بیان اینکه برگزاری این مسابقه‌ها در خرمشهر میثاق دوباره‌ای میان جامعه ورزش و شهداست، گفت: فردا هم این کاپ تقدیم تیم قهرمان می شود. مدال‌های این مسابقه‌ها هم شبیه به پلاک شهدای ۸ سال دفاع مقدس است. ما از جمله "پلاک‌شان مدال‌شان شد" الهام گرفتیم. این مراسم ارزش‌های فرهنگی فوتبال را نشان می‌دهد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )