کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان آخرین وضعیت این شهر و ورزشگاه اروندان خرمشهر، یک روز مانده به برگزاری فینال جام حذفی را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، فرامرز کیانی‌زاده اظهار کرد: جام حذفی به نام یادواره آزادسازی خرمشهر نامگذاری شده و این شهرستان نیز بهترین گزینه برای میزبانی فینال این رقابت است که جای تشکر و قدردانی برای این تصمیم ارزشی دارد.

وی بیان کرد: سالروز آزادسازی خرمشهر حدیث مقاومت و جانبازی دلیرمردان، نماد شجاعت و دلاوری و سند افتخار مردمی است که در هشت سال جنگ تحمیلی برای دفاع از میهن و ناموس خود مردانه به استقبال شهادت رفتند و حماسه های غرورآفرینی رقم زدند.

کیانی زاده تصریح کرد: قرار است فینال رقابتهای جام حذفی فوتبال کشور برای ادای دین به خرمشهر و زنده نگه‌ داشتن یاد و خاطره شهدا هر ساله در این شهرستان برگزار شود و این کمترین کاری است که ما برای ارج نهادن به رشادت‌ها و از جان گذشتگی های مردم شریف خرمشهر می توانیم انجام دهیم.

وی ادامه داد: طی چندماه گذشته جلسات متعددی با فدراسیون فوتبال، هیأت فوتبال خوزستان، فرماندار، شهردار و رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر، سازمان منطقه آزاد اروند و شرکت نفت و گاز اروندان برای برگزاری این رقابت داشتیم و مسئولان شهرستان نیز در این مدت در تکاپوی آماده سازی ورزشگاه و هرچه بهتر برگزار شدن این بازی بودند.

کیانی زاده خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش مسئولان مربوطه، ورزشگاه خرمشهر به شرایط مطلوبی رسیده و به طور کامل آماده برگزاری دیدار تیمهای استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان است.

وی افزود: طی بازدیدی که مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایران نیز از ورزشگاه خرمشهر داشتند، شرایط این ورزشگاه را برای برگزاری فینال جام حذفی مطلوب ارزیابی کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در پایان گفت: با توجه به ظرفیت ۱۵ هزار نفری و گنجایش کم ورزشگاه خرمشهر و گرمای هوا از تماشاگران عزیزی که قصد دارند از شهرستانهای اطراف به ورزشگاه بیایند و بازی را از نزدیک تماشا کنند، درخواست می‌شود از حضور در ورزشگاه خودداری کرده و بازی را در منزل تماشا کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.