مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان آخرین وضعیت این شهر و ورزشگاه اروندان خرمشهر، یک روز مانده به برگزاری فینال جام حذفی را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، فرامرز کیانی‌زاده اظهار کرد: جام حذفی به نام یادواره آزادسازی خرمشهر نامگذاری شده و این شهرستان نیز بهترین گزینه برای میزبانی فینال این رقابت است که جای تشکر و قدردانی برای این تصمیم ارزشی دارد.

وی بیان کرد: سالروز آزادسازی خرمشهر حدیث مقاومت و جانبازی دلیرمردان، نماد شجاعت و دلاوری و سند افتخار مردمی است که در هشت سال جنگ تحمیلی برای دفاع از میهن و ناموس خود مردانه به استقبال شهادت رفتند و حماسه های غرورآفرینی رقم زدند.

کیانی زاده تصریح کرد: قرار است فینال رقابتهای جام حذفی فوتبال کشور برای ادای دین به خرمشهر و زنده نگه‌ داشتن یاد و خاطره شهدا هر ساله در این شهرستان برگزار شود و این کمترین کاری است که ما برای ارج نهادن به رشادت‌ها و از جان گذشتگی های مردم شریف خرمشهر می توانیم انجام دهیم.

وی ادامه داد: طی چندماه گذشته جلسات متعددی با فدراسیون فوتبال، هیأت فوتبال خوزستان، فرماندار، شهردار و رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر، سازمان منطقه آزاد اروند و شرکت نفت و گاز اروندان برای برگزاری این رقابت داشتیم و مسئولان شهرستان نیز در این مدت در تکاپوی آماده سازی ورزشگاه و هرچه بهتر برگزار شدن این بازی بودند.

کیانی زاده خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش مسئولان مربوطه، ورزشگاه خرمشهر به شرایط مطلوبی رسیده و به طور کامل آماده برگزاری دیدار تیمهای استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان است.

وی افزود: طی بازدیدی که مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایران نیز از ورزشگاه خرمشهر داشتند، شرایط این ورزشگاه را برای برگزاری فینال جام حذفی مطلوب ارزیابی کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در پایان گفت: با توجه به ظرفیت ۱۵ هزار نفری و گنجایش کم ورزشگاه خرمشهر و گرمای هوا از تماشاگران عزیزی که قصد دارند از شهرستانهای اطراف به ورزشگاه بیایند و بازی را از نزدیک تماشا کنند، درخواست می‌شود از حضور در ورزشگاه خودداری کرده و بازی را در منزل تماشا کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.