کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: احترام، نخستین خواسته اعضای تیم ملی است اما متاسفانه با اظهارنظرهایی که از سوی برخی اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال باید بی‌احترامی را هم تحمل کنیم.

مارکار آقاجانیان در گفت‌ و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره اظهارات شهرام دبیری عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال مبنی بر پرداخت حقوق اعضای کادر فنی تیم ملی اظهار داشت: واقعاً از صحبت‌های آقای دبیری بعد از جلسه امروز هیات رییسه تعجب کردم. بعد از این جلسه اظهارنظر مشابهی از سوی او در خبرگزاری‌های مختلف منتشر شد و با این شرایط نمی‌شود تردیدی در صحت صحبت‌های آقای دبیری کرد. من نمی‌دانم او بر چه اساسی این ادعا را مطرح کرده‌ است.

وی افزود: ۶ ماه از آخرین حقوقی که به اعضای کادر تیم ملی اعم از مربی، تدارکات و ماساژورهای زحمتکش پرداخت شده، می‌گذرد و این انتظار از عضو هیأت رئیسه فدراسیون می‌رود که با آگاهی کامل از مسائل اظهار نظر کند. اعضای کادر تیم ملی این همه مدت سکوت کرده‌اند و به احترام تیم ملی چیزی نگفته‌اند اما اینکه واقعیت بر عکس مطرح شود، اخلاقی نیست و تحمل این حرفها برای اعضای کادر سخت است.

آقاجانیان ادامه داد: احترام، نخستین خواسته اعضای تیم ملی است اما متاسفانه با این نوع اظهارنظرها باید بی‌احترامی را هم تحمل کنیم. اگر فدراسیون پولی ندارد که به کادر بپردازد و بدهی‌هایش را پرداخت کند، دیگر نباید اجازه دهد که اعضای هیأت رئیسه فدراسیون چنین مصاحبه‌هایی را بر خلاف واقعیت موجود انجام دهند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )