بالاخره برانکو ایوانکوویچ با علی‌اکبر طاهری و مسئولان باشگاه پرسپولیس تهران به توافق رسید تا بعد از تعطیلات عید نوروز یک سال دیگر قراردادش را با این تیم تمدید کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مرد كروات كه خودش هم تمايل زيادي به ماندن در پرسپوليس دارد در كنار مذاكره در مورد خودش ليستي شامل بازيكنان مدنظرش براي فصل آينده را نيز در اختيار مديران باشگاه قرار داده است.

به نظر هم مي‌رسد برانكو قصد داشته باشد فصل آينده تيمش را جوان كند. آنچه در زير مي‌آيد شنيده‌هاي ما در رابطه با ليست جديد سرمربي پرسپوليس براي ليگ شانزدهم است كه از نظرتان مي‌گذرد.

۱-ظاهراً برانكو تصميم خود را براي دروازه پرسپوليس در فصل آتي گرفته است. مرد كروات روي الكساندر لوبانف نظر مثبت داشته و باتوجه به اينكه اين گلر ازبك يك فصل ديگر هم با پرسپوليس قرارداد دارد، مي‌خواهد او را نگه دارد اما شنيده مي‌شود چنين ديدگاهي در مورد سوشا مكاني وجود ندارد. منابع موثق حكايت از آن دارد كه سرمربي كروات حتي دروازه‌بان ايراني خودش را هم پيدا كرده است و او كسي نيست مگر عليرضا بيرانوند!

۲- حسين ماهيني و محمدحسين كنعاني‌زادگان دو مدافعي هستند كه هنوز با پرسپوليس قرارداد دارند و براي پشت سر گذاشتن خدمت مقدس سربازي به انزلي رفته و در ملوان توپ زدند. حالا با اتمام ليگ پانزدهم، دوران خدمت سربازي اين دو به پايان رسيده و بايد به پرسپوليس برگردند.

جداي از اين دو شنيديم برانكو خواهان عزت‌ا... پوقاز شده است. البته گزينه اول مرد كروات شجاع خليل‌زاده مدافع خوش پرش و مازندراني تراكتورسازي تبريز بود منتهاي مراتب بعد از توضيح نزديكانش متوجه شد قادر به جذب اين بازيكن نيست.

شجاع خليل‌زاده نيز شرايطي مشابه حسين ماهيني و محمدحسين كنعاني‌زادگان را دارد با اين تفاوت كه بايد بعد از پشت سر گذاشتن خدمت مقدس سربازي در تراكتورسازي تبريز به تيم قبلي‌اش سپاهان اصفهان بازگردد و عملاً نمي‌تواند پرسپوليسي شود. بر همين اساس برانكو قيد مدافعي را زد كه نزديكانش خيلي او را قبول داشتند!

برانكو در خط دفاع خواهان تمديد قرارداد رامين رضاييان شده است. لوكا ماريچ هموطن او هم موقعيت خوبي پيدا كرده و ماندني است اما قرارداد مايكل اومانا به پايان مي‌رسد و اگر مي‌خواهد در پرسپوليس بماند بايد يك تخفيف اساسي بدهد وگرنه جدايي او نيز محتمل است. شنيديم از ميان رضا نورمحمدي و محسن بنگر نيز يكي مي‌ماند و ديگري رفتني خواهد بود.

۳- برانكو از عملكرد خط مياني خوب به شدت راضي است اما مشكل اصلي به اتمام رسيدن قرارداد اغلب هافبك‌هاي پرسپوليس است. برهمين اساس مرد كروات از باشگاه خواسته به هر شكل ممكن قرارداد كمال كاميابي‌نيا، اميد عاليشاه و ساير هافبك‌هاي اين تيم را تمديد كنند. مرد كروات اصلاً تمايلي ندارد تركيب خط مياني‌اش به هم بخورد.

۴- اما در خط حمله باتوجه به احتمال زياد جدايي مهدي طارمي، سرمربي پرسپوليس از همين حالا به فكر جذب مهاجماني تراز اول است. علي عليپور با پرسپوليس قرارداد دارد و ماندني است ولي بعيد مي‌دانيم جري بنتسون در اين تيم بماند چراكه برانكو از او راضي نيست.

برانكو كه اين روزها به دليل عدم تمديد قرارداد حسابي از مهدي طارمي دلخور است بدجوري چشمانش ۲ مهاجم جوان ذوب‌آهن را گرفته است. مرد كروات مدت‌هاست عملكرد مرتضي تبريزي و كاوه رضايي را زيرنظر گرفته و خواهان جذب هر دو مهاجم تيم اصفهاني شده است. البته تجربه نشان مي‌دهد ذوبي‌ها معمولاً به اين راحتي‌ها بازيكنان خود را از دست نمي‌دهند و به نظر مي‌رسد برانكو و باشگاه پرسپوليس كار بسيار سختي براي خريد تبريزي و رضايي پيش رو داشته باشند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۸ )