مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم‌های باشگاهی ما هم می‌توانند گوام را با نتیجه خوب شکست دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس، بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با شبکه خبر در مورد بازی فردا با ترکمنستان اظهار داشت: ما در بازی رفت در زمینی بسیار ناهموار با ترکمنستان بازی کردیم که اصلا شرایط برگزاری بین‌المللی را نداشت اما در بازی برگشت تیم ملی در ورزشگاه آزادی با این حریف روبرو می‌شود و قاعدتا نباید دغدغه‌ای برای این مسابقه داشته باشد.

وی ادامه داد: در شرایط طبیعی ما بسیار برتر از ترکمنستان هستیم و از نظر فنی و نظام باشگاه‌داری بسیار بهتر از این حریف هستیم. در رده بندی فیفا ۶۰ پله بالاتر از ترکمنستان قرار داریم و بازیکنان جوانی که تجربه خوبی در تیم ملی به دست آورده‌اند می‌توانند در این مسابقه تاثیرگذار باشند.

ذوالفقارنسب در مورد مشکل ویزای حقیقی و حاج‌صفی و اینکه غیبت آنها می‌تواند در بازی با گوام برای ما مشکل‌ساز شود، گفت: فکر نمی‌کنم اینطور باشد. گوام در حال حاضر در گروه ۵ تیمی چهارم است و اگر جسارت نباشد باید بگویم هر کدام از تیم‌های حاضر در لیگ برتر ما می‌توانند در این مسابقه گوام را با نتیجه‌ای خوب شکست دهند. این مسائل بیشتر مسائل روانی است که ایجاد می‌کنند و بازیکنان جایگزین می‌توانند به خوبی جای بازیکنان غایب را پر کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۱ )