سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از برد دو بر صفر مقابل شمس آذر قزوین گفت: بردن همیشه مهم است و من از این بابت خوشحالم.

به گزارش خبرنگار مهر، خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پس از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین در هفته نهم لیگ برتر فصل جاری در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه شهدای شهر قدس گفت: خیلی خوشحال هستیم به خاطر اینکه همیشه بردن مهم است. می دانم چقدر سختی در جریان بازی وجود دارد که بتوانید سه امتیاز بازی را کسب کنید.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: در باشگاه بزرگی مثل ما همه فکر می‌کنند بردن چقدر ساده می‌تواند باشد. من فکر می‌کنم ما تمام سختی‌های این بازی را می‌دانستیم. بازیکنان می‌دانستند شمس آذر تیم سرسختی است و کیفیت بازیکنان تیم حریف را می‌دانستند. کیفیت خودمان را هم می‌دانستیم. تیم ما وارد زمین شد و می‌دانست چطور باید بازی کند.

او درباره تاثیر گل نخست پرسپولیس در این بازی یادآور شد: گل اول را زدیم و احازه داد بازی را تحت کنترل خودمان قرار دهیم. در مجموع توانستیم بازی را کنترل کنیم و برنده شویم. می دانیم یک گل نتیجه قاطعی نیست و باید گل دیگری می زدیم. می دانستیم حریف خطرناک است.

او درباره دفاع تیمش یادآور شد: خوب دفاع کردیم و توانستیم خیلی خوب بازی را کنترل کنیم.

گاریدو در خصوص تعویض هایش گفت: مهم این است بازیکنی که وارد زمین می شود عملکرد خودش را به خوبی انجام دهد. به عنوان مثال وقتی رفیعی و صحرایی فیکس بازی می کنند باید مجموعه ای از جند آلمان را داشته باشند که دارند باید تواضع داشته باشند و کار کنند و توانایی داشته باشند بهترین عملکرد خود را انجام دهند. بازیکنانی هستند که کیفیت دارند اما تواضع ندارند و نشانه های بهترین عملکرد را ندارند و این بازیکنان نمی توانند حضور داشته باشند. بازیکنانی که کیفیت و تواضع داشته باشند قطعا آینده خوبی دارند. به عنوان مثال صحرایی الان دوستداران زیادی دارد و مردم درباره او صحبت کنند باید با همین تواضع به کارش ادامه دهد چون فرصت خوبی برای خودش و آینده خودش است.

گاریدو درباره برد پرسپولیس با یک کلین شیت دیگر اما گلزنی سخت این تیم یادآور شد: ما دو بر صفر بردین و این بالانس وجود دارد. من می دانم شما نظر هواداران را اینجا منتقل می کنید. به نظرات شما احترام می گذارم. من در تحلیل های شما دخالت نمی کنم. من فکر می کنم سوالاتی که پرسیده می شود به نتایح بستگی دارد. به هر حال سرمربی باید همیشه آماده باشد. چون وقتی ببازد باید کاری کند که سوالات را پاسخ بدهد. از فردا هم ما باید برایوبازی بعدی کار کنیم.

گاریدو تاکید کرد: گاهی خیلی زود موقعیت ها تبدیل به گل می شود و گاهی هم مثل بازی های لیگ نخبگان از موقعیت ها استفاده نمی سود و متاسفانه نتوانستیم به لیاقت خود برسیم الان فور می کنم روند تیم خیلی خوب است.

وی درباره اعتراض هایش پس از گل دوم تیمش گفت: اتفاقات زیادی در جریان بازی می افتد و نباید به این اشتباهات اهمیت دهیم و هرچیزی می تواند اتفاق بیفتد.

سرمربی اسپانیایی سرخپوشان واکنش جالبی به طرح سوال درباره الکلاسیکو امشب بین بارسا و رئال مادرید داشت و گفت: واقعا برایم اهمیتی ندارد و مهم نیست. من نگران بازی امشب خودمان بود که گذراندیم. ما باید روند برده‌ایم را حفظ کنیم تا سوالات اینچنینی از من بپرسید. مهم برای من این است پرسپولیس ببرد.

Iran News Hub
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.