بازیکن تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: حس می‌کنم در برخی صحنه‌ها داور بیشتر می‌توانست به نفع ما سوت بزند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدامین رضایی بعد از شکست ۲ بر صفر شمس آذر قزوین مقابل پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر، گفت: بازی را باختیم؛ ولی شایسته بودیم و شایسته بازی کردیم. واقعاً بچه‌های ما تلاش کردند. روی ۲ صحنه غافلگیرکننده گل خوردیم وگرنه پرسپولیس را بسته بودیم و اجازه حمله به آنها ندادیم.

وی افزود: خیلی خوب بازی کردیم و سعی کردیم نکاتی که در این روزهای کم کادر فنی به ما گفته بود، را در زمین انجام دهیم. گل‌هایی که خوردیم روی غافلگیری و بدشانسی فوتبال بود. در داوری دخالت نمی‌کنم اما با توجه به وجود کمک داور ویدیویی در برخی صحنه‌ها حس می‌کنم داور بیشتر می‌توانست به نفع ما سوت بزند.

دروازه‌بان شمس آذر گفت: وضعیت تیم ما طوری است که زودتر باید خودمان را جمع و جور کنیم. بازی خانگی مهمی با خیبر داریم. ان‌شاءالله که بتوانیم از آن بازی سربلند خارج شویم.

رضایی راجع‌ به تغییر سرمربی شمس آذر و تقابل مهاجری - دقیقی در دیدار هفته آینده تیمش با خیبر، عنوان کرد: برای ما هم اتفاق غیرمنتظره‌ای بود. آقای دقیقی از اول فصل تا این هفته مربی تیم بود ولی ۳ روز قبل بازی از تیم جدا شد و به تیم ما شوک داد. به یکباره بدون سرمربی شدیم و این موضوع برای ما سخت شد. خداراشکر باشگاه تدابیری اندیشید و آقای مهاجری را آورد. آقای مهاجری از سرمربیان با تجربه لیگ برتر هستند. ان‌شاءالله بتوانیم در ادامه راه با ایشان موفق باشیم. به هر حال ایشان وقت کمی برای این بازی داشت و باید به او حق بدهیم.

Iran News Hub
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.