سنگربان کامرونی شیاطین سرخ بر آمادگی خود برای کمک به تیمش حتی با بازی در پستی متفاوت تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نمایش درخشان آندره اونانا در بازی پنجشنبه شب تیم فوتبال منچستریونایتد برابر فنرباغچه ترکیه در لیگ اروپا - دیداری که با تساوی یک - یک همراه بود - به او اعتماد به نفس فراوانی داده است؛ طوری که می‌تواند خودش را آماده بازی در هر نقطه‌ای از میدان حتی به عنوان یک مهاجم نوک ببیند؛ البته دلیل دیگری که اونانا احساس می‌کند می‌تواند در پستی متفاوت از دروازه‌بانی بازی کند، تصمیم اخیر سرمربی هلندی‌اش اریک تن‌هاخ بوده که مقابل فنرباغچه، در غیاب برونو فرناندز (محروم) و ۹ بازیکن مصدوم دیگر، نصیر مزراوی را به عنوان هافبک پشت مهاجم بازی داد، حال آنکه پست اصلی او مدافع کناری است. اونانا غیرمستقیم فاش کرد که مزاوری تمایلی به بازی در پست جدیدش نداشته به خصوص در جایی که راسموس هویلون ۲۱ ساله روی نیمکت نشسته بود.

اونانای ۲۸ ساله که با واکنش‌هایش به خصوص مهار دوبل نیمه اول ناجی دروازه شیاطین سرخ شد، گفت: من مشکلی با هیچ‌یک از هم‌تیمی‌هایم ندارم، چون احساس می‌کنم وقتی که پیراهن منچستریونایتد را می‌پوشید، باید بتواند در هر پستی برای این تیم بازی کنید. ما مزاوری را در پست شماره ۱۰ به کار گرفتیم. مطمئن نیستم که آیا او میل به بازی در این پست را داشت یا نه اما برای خدمت به تیم شما باید تن به چنین کاری بدهید؛ ضمن اینکه فصل گذشته هم کاسمیرو چند بار این کار را انجام داد (او به عنوان مدافع میانی بازی کرد). من هم اگر لازم باشد به عنوان مهاجم بازی کنم، این کار را انجام می‌دهم، بنابرین شما آمادگی‌تان برای کمک به تیم را باید در عمل نشان دهید.

یونایتد در ۸ بازی‌اش از ابتدای فصل جاری لیگ برتر انگلیس، تنها ۷ گل زده است و تساوی‌اش مقابل فنرباغچه هم ناکامی شیاطین سرخ برای کسب پیروزی در رقابت‌های اروپایی را به یک سال تمام افزایش داد. این در حالیست که در همین مدت دروازه اونانا ۱۴ بار باز شده است.

سنگربان سابق اینتر در این خصوص هم گفت: روزهای خوب ما هم خواهد آمد. هیچ چیزی در زندگی دایمی نیست. الان شاید دور ما نباشد اما روز خوب ما هم می‌رسد. فردا روزی دیگر است. ما هم به عنوان اعضای ساختار دفاعی تیم باید مسئولیت بپذیریم. ما از حریف پیش بودیم. بنابراین اول از همه از خودم می‌پرسم که شاید لازم بود، بهتر از این کار کنم، همینطور مدافعان‌. فکر نمی‌کنم که لازم باشد تقصیرات را گردن مهاجمان بیندازیم، چون آنها هم دارند تلاش می‌کنند. من به عنوان بهترین دروازه‌بان دنیا به منچستریونایتد آمدم اما دوران سختی را دارم سپری می‌کنم. مردم برای تطبیق دادن خودشان با شرایط به زمان نیاز دارند. برای من هم یک سال زمان برد تا خودم را وفق دهم. الان اما منچستریونایتد را مانند خانه خودم می‌دانم.

Iran News Hub
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.