باشگاه منچسترسیتی به خواسته عجیب رقیب دیرینه خود پاسخ منفی داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه منچستریونایتد از زمان روی کار آمدن سِرجیم رتکلیف و گروه INEOS در تلاش برای کاهش هزینه‌ها است و در این راستا هم اقداماتی انجام داده؛ از جمله حذف ۲۵۰ شغل در این باشگاه و قطع حقوق سِرالکس فرگوسن در پایان فصل جاری. این باشگاه لیگ برتری همچنان این رویه را در پیش گرفته و در تازه‌ترین مورد قصد داشت با اقدامی عجیب صرفه‌جویی دیگری در هزینه‌هایش کند که این بار تیرش به سنگ خورد.

بر اساس گزارش نشریه «دیلی‌میل» انگلیس؛ مدیران باشگاه منچستریونایتد از همتایان خود در باشگاه منچسترستی پرسیده‌اند که آیا در جت شخصی خود که برای فرستادن بازیکنان‌شان به مراسم دوشنبه شب توپ طلا تدارک دیده‌اند، جایی برای آلخاندرو گارناچو و کوبی مینو دارند که پاسخ منچسترسیتی منفی بوده است.

خساست عجیب رتکلیف مدت‌هاست که سوژه رسانه‌هاست تا حدی که هواداران نیس فرانسه - باشگاهی که رتکلیف از سال ۲۰۱۹ مالکیت آن را بر عهده دارد - به وی لقب «اسکروج» داده‌اند که نماد خساست در ادبیات و فرهنگ عامه انگلستان محسوب می‌شود. اسکروج (Scrooge که در فارسی به اسکروچ نیز معروف است) شخصیت اصلی داستانی به نام «سرود کریسمس» نوشته «چارلز دیکنز» است که بسیار خسیس بود و در پایان قصه و پس از گذراندن یک شب کابوس‌وار در خانه‌اش از این موضوع پشیمان و نادم می‌شود.

منچسترسیتی در مراسم توپ طلای امسال در بخش‌های مختلف هشت نامزد دارد که بر این اساس روبن دیاس، فیل فودن، ارلینگ هالند و رودری جزو نامزدهای کسب توپ طلا هستند و یویی هاسگاوا، لائورن همپ و خدیجه شاو هم در بخش زنان شانس کسب توپ طلا را دارند.

در بخش جام کوپا که به بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال اهدا می‌شود، ساوینیو بال برزیلی منچسترسیتی به همراه گارناچو و مینو از منچستریونایتد جزو نامزدهای کسب این عنوان هستند.

مراسم توپ طلا دوشنبه شب در شهر پاریس به میزبانی مجله «فوتبال فرانس» برگزار خواهد شد و گفته می‌شود وینیسیوس جونیور برزیلی از رئال مادرید برنده توپ طلا خواهد شد.

Iran News Hub
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.