هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با شکست ذوب‌آهن اصفهان مقابل گل‌گهر سیرجان و تساوی تیم‌های نساجی مازندران و استقلال خوزستان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، امروز (جمعه) با برگزاری دو دیدار همزمان از ساعت ۱۷:۴۵ در فولادشهر اصفهان و قائمشهر مازندران، وارد هفته نهم شد. در دیدارهای امروز ذوب‌آهن اصفهان که هفته گذشته استقلال را با سه گل شکست داده بود در خانه مغلوب گل‌گهر سیرجان شد و دیدار نساجی مازندران و استقلال خوزستان نیز برنده نداشت.

نتایج این دو بازی را در زیر مشاهده می‌کنید:

ذوب‌آهن اصفهان صفر - گل‌گهر سیرجان ۲گل‌ها: مهدی تیکدری (۴۷) و مسعود زائر کاظمین (۵+۹۰)داور: میثم حیدریاخطار: رامتین سلیمان‌زاده از ذوب‌آهن و علیرضا علیزاده و ابوالفضل رزاق‌پور از گل‌گهرشاگردان مهدی تارتار با کسب این پیروزی ۱۲ امتیازی شدند و جای ذوب‌آهن را در رده هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر گرفتند. شاگردان محمد ربیعی نیز به رده دهم سقوط کردند.

نساجی مازندران صفر - خوزستان استقلال صفرداور: مرتضی منصوریاناخطار: امیرحسین سام دلیری و امیرمحمد هوشمند از نساجی و تیوی بیفوما، اسماعیل بابایی، امیرمحمد محکم‌کار و آرام عباسی از استقلال خوزستانکارت قرمز: ایوب کلانتری (۱+۹۰) از نساجیشاگردان ساکت الهامی با این تساوی و اندوخته پنج امتیازی همچنان در جایگاه پانزدهم جدول لیگ برتر ایستادند و شاگردان میودراگ بوژوویچ نیز با ۱۰ امتیاز رده نهم جدول را به خود اختصاص دادند.

Iran News Hub
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.