از نگاه هافبک هلندی بارسلونا تقابل این تیم با رئال مادرید بزرگ‌ترین نبرد فوتبالی دنیاست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرنکی دیونگ که اخیراً از بند مصدومیت رهایی یافته است، در آستانه دیدار خارج از خانه بارسلونا مقابل رئال مادرید در هفته یازدهم لالیگای اسپانیا که فردا شب (شنبه) برگزار می‌شود، در گفت‌وگو با سایت رسمی مسابقات لالیگا درباره اهمیت ال‌کلاسیکو گفت: ال‌کلاسیکو بازی خیلی مهمی است. این بازی فوق‌العاده‌ای خواهد شد، چون هر دو تیم حالا در وضعیت خوبی هستند. ال‌کلاسیکو بزرگ‌ترین نبرد فوتبالی است و این بازی مشخص خواهد کرد که کدام تیم صدرنشین لیگ خواهد بود.

وی در پاسخ به این پرسش که «هانسی فلیک چطور سبک بازی و ذهنیت تیم بارسلونا را تغییر داد؟»، اظهار داشت: نمی‌دانم فلیک تغییری در سبک بازی یا ذهنیت تیم به وجود آورده است یا خیر، اما او تاکنون عالی کار کرده است. من سبک کاری فلیک را دوست دارم و از تمرین کردن زیرنظر او لذت می‌برم. به نظرم این به ما اعتمادبه‌نفس زیادی می‌دهد. ما خیلی خوب بازی و داریم نتایج خوبی کسب می‌کنیم.

هافبک هلندی بارسلونا در مواجهه با این پرسش که «بارسا برای داشتن یک شب جادویی دیگر در برنابئو باید چه کار کند؟»، گفت: ما باید از هر جنبه در بهترین فرم و شکل خود باشیم، چون رئال مادرید تیم بزرگی است، از این رو در تمام طول ۹۰ دقیقه باید متمرکز بمانیم. مقابل رئال نباید آسوده خاطر باشیم، چون آنها می‌توانند در فاصله زمانی کم، دو یا سه گل بزنند، چیزی که در بازی با دورتموند دیدیم.

دیونگ همچنین درباره حس تیمش پس از برتری ۴ بر یک مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا خاطر نشان کرد: حس خوبی بر تیم حاکم است. ما برد خیلی خوبی مقابل تیمی بزرگ به دست آوردیم و از این بابت خوشحالیم. این آزمونی برای ما بود، چون دیداری مقابل یکی از بهترین تیم‌های اروپا بود و همین به ما اعتمادبه‌نفس می‌دهد.

تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در حالی از ساعت ۲۲:۳۰ فردا (شنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم می‌روند که در حال حاضر شاگردان هانسی فلیک با ۲۷ امتیاز صدرنشین لالیگا هستند و تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی با ۲۴ امتیاز در رتبه دوم جدول ایستاده است.

Iran News Hub
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.