نیمه اول دیدار تیم های فوتبال تراکتور و فولاد با تساوی شاگردان اسکوچیچ برابر شاگردان گل محمدی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و فولاد در آخرین روز از هفته هفتم لیگ برتر امروز یکشنبه ۱۵ مهر و از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز و با قضاوت امیر عرب‌براقی و با حضور سیستم داور ویدئویی رو در روی هم قرار گرفتند که نیمه اول این بازی با تساوی یک به یک به پایان رسید. تومیسلاو اشتراکال برای تراکتور گل زد.

ترکیب تیم فوتبال تراکتور:

علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، شجاع خلیل‌زاده، ایگور پوستونسکی (دو کارت زرد - کارت قرمز)، دانیال اسماعیلی‌فر، تومیسلاو اشتراکال، مهدی هاشم‌نژاد، محمد نادری، عارف آقاسی، امیرحسین حسین‌زاده و ریکاردو آلوز.

ترکیب تیم فوتبال فولاد:

اتکیر یوسوپوف، مجتبی نجاریان، موسی کولیبالی، ساسان انصاری (کارت زرد)، علی نعمتی محمدجواد محمدی، احسان پهلوان، پوریا سرآبادانی، لوسیانو پریرا، امیرحسین نشاط‌جو، سینا اسدبیگی

در دقیقه ۷ بازی و به دلیل برخورد مشکوک به خطای پنالتی دانیال اسماعیلی فر روی بازیکن فولاد، داور مجدداً و از طریق مانیتور VAR کنار زمین صحنه مورد نظر را بازبینی کرد و دستور به ادامه بازی داد.

بازیکنان تیم تراکتور به واسطه حضور هواداران خود در ورزشگاه در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی توپ و زمین بازی را در اختیار داشتند.

در دقیقه ۲۵ و روی پاس اشتراکال، امیرحسین حسین زاده صاحب توپ شد و از بیرون محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با فاصله زیاد از بالای دروازه فولاد به بیرون رفت.

تا دقیقه ۳۰ دروازه بانان دو تیم کم کار ترین بازیکنان زمین بودند و هیچ موقعیت حساسی روی دروازه دو تیم شکل نگرفت. در دقیقه ۳۰ و به دلیل عدم اعلام خطا به سود تراکتور در برخورد محمد نادری با بازیکن فولاد، هواداران تراکتور نسبت به این موضوع معترض شدند.

اشترکال بازی سرد دو تیم را گرم کرد

در دقیقه ۳۹ بازیکنان تراکتور حمله‌ای را به سمت دروازه فولاد تدارک دیدند و روی پاس ایگور پوستونسکی، اشتراکال در مصافی تک به تک با یوسوپوف قرار گرفت و توانست گل اول بازی را به سود تراکتور به ثمر برساند. پس از این گل و از طریق اتاق VAR بار دیگر صحنه گل مورد بازبینی قرار گرفت که گل تراکتور صحیح اعلام شد.

در دقیقه ۴۵ حسین زاده در برخورد با مدافع فولاد در محوطه جریمه سرنگون شد که هواداران تراکتور اعتقاد به اعلام پنالتی و بازبینی صحنه توسط VAR داشتند که داور تنها کرنر به سود تراکتور اعلام کرد.

اخراج بازیکن خارجی تراکتور

در دقیقه ۵+ ۴۵ احسان پهلوان در آستانه ورود به محوطه جریمه تراکتور بود که ایگور پوستونسکی او را با خطا متوقف کرد و در ادامه داور به او کارت زرد دوم را نشان و از زمین بازی اخراج کرد.

تساوی در وقت های اضافه

در دقیقه ۷+ ۴۵، سینا اسدبیگی پشت ضربه ایستگاهی قرار گرفت و یک ضرب به آن ضربه زد که توپ او مستقیما و با اشتباه بیرانوند وارد دروازه شد تا بازی یک بر یک مساوی شود.

قهوه‌خانه مش‌مراد
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.