سازمان لیگ فوتبال ایران تا این لحظه هنوز نامه ای مبنی بر لغو دیدار تیم های فوتبال ملوان و پرسپولیس در هفته هشتم به باشگاه ملوان ارسال نکرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال ملوان و پرسپولیس در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر مطابق برنامه از قبل اعلام شده باید در تاریخ پنج شنبه ۲۶ مهر رو در روی هم قرار گیرند. با توجه به دیدار تیم‌های ملی ایران و قطر در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ باشگاه پرسپولیس روز گذشته (شنبه ۱۴ مهر) با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ درخواست کرد که این بازی به دلیل حضور بازیکنان ملی پوش این تیم و خستگی ناشی از دو دیدار مقابل ازبکستان و قطر مصاف این تیم با ملوان به تعویق بیافتد.

در همین راستا امروز برخی از رسانه‌ها مدعی شدند که مسئولان سازمان لیگ با این درخواست باشگاه پرسپولیس موافقت کرده‌اند. میثم شاهین مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال ملوان در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: تا این لحظه هنوز نامه‌ای رسمی مبنی بر لغو این بازی برای باشگاه ارسال نشده است و مطابق برنامه از پیش اعلام شده بازی برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که مسئولان برگزاری مسابقات لیگ برتر برای تصمیم‌گیری در خصوص این بازی در جلسه‌ای را امروز برگزار می‌کنند تا تصمیم نهایی برای لغو یا انجام این دیدار گرفته شود.

قهوه‌خانه مش‌مراد
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.