مربی و بازیکن تیم ملی پدل گفت: رقبای سرسخت‌تری در مسابقات مقدماتی جام جهانی داریم اما آماده‌ایم.

صحابه فرد در آخرین تمرینات تیم ملی پدل اعزامی به مسابقات مقدماتی جام جهانی به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: چند روز دیگر به مسابقات مقدماتی جام جهانی در کویت اعزام می شویم. هشت بازیکن در این مسابقات هستیم که من هم به عنوان مربی و بازیکن شرکت می‌کنم و امیدوارم بتوانیم در این مسابقات بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی افزود: ما دو سال پیش هم به این مسابقات در مصر اعزام شدیم که در بین شش تیم شرکت کننده عنوان پنجم را کسب کردیم اما امسال ۱۵ کشور شرکت کرده‌اند و رقبای سرسخت تری داریم و تیم امسال خیلی آماده تر از دو سال گذشته است و امیدواریم بتوانیم بدرخشیم.

مربی تیم ملی پدل به تمرینات بیشتر شاگردانش برای شرکت در این رقابت‌ها اشاره و اظهار کرد: بچه‌ها تمرینات بیشتری داشته و تجربه حضور در مسابقات شان بالاتر رفته است و رده سنی تیم پائین تر آمده است و امیدوارم با بازیکنان جوان بتوانیم مقام بهتری کسب کنیم.

وی که پیش از این بازیکن تیم ملی بدمینتون بود، گفت: حدود ۱۵ سال در تیم ملی بدمینتون بازی کرده‌ام که در سی سالگی کنار گذاشتم و به صورت حرفه ای پدل کار می‌کنم.

صحابه فرد به دلیل خداحافظی‌اش از بدمینتون اشاره و خاطرنشان کرد: متاسفانه فدراسیون بدمینتون قانونی داشت که وقتی به سن سی سالگی می‌رسیدیم مجبور بودیم خداحافظی کنیم یعنی محدودیت سنی که علیرغم میل باطنی خودشان گذاشته بودند و زمانیکه بدمینتون را کنار گذاشتم در اوج بازی بودم.

وی با بیان اینکه پدل جای بدمینتون را برای او پر کرده است، افزود: نمی‌توانم بگویم پدل وضعیت بهتری نسبت به بدمینتون دارد اما خیلی خوب رشد می کند و اسپانسرها خیلی خوب بانوان و آقایان را حمایت می‌کنند، عرق زیادی به بدمنیتون داشتم اما حالا پدل جای بدمینتون را برای من گرفته است.

قهوه‌خانه مش‌مراد
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.