کاپیتان تیم فوتبال جوانان ایران گفت، این تیم در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا به اسم و شخصیت تیم‌ها توجه نخواهد کرد و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عرفان درویش عالی درباره اردوی تیم فوتبال جوانان ایران در باشگاه ایرانیان دبی امارات گفت: خوشبختانه تمام امکانات ممکن را در اردو نظیر محل اسکان، چمن مرغوب و تغدیه مناسب در اختیار داریم. تک تک این چیزهاست که باعث می‌شود شرایط خوبی داشته باشیم و با آمادگی کامل وارد مسابقات مقدماتی جام ملت‌ها می‌شویم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال جوانان ایران درباره رقابت با لائوس، مغولستان و هندوستان در مرحله مقدماتی جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا خاطر نشان کرد: تجربه حضور در جام جهانی زیر ۲۰ سال باعث شد تا بدانیم در رده‌های پایه اسم اصلاً مهم نیست‌، در تیم ملی بزرگسالان هم چنین چیزی را شاهد هستیم.

وی در پایان تصریح کرد: می‌بینیم انگلستان و برزیل از سایر تیم‌ها می‌بازند. ما باید تمام تلاش خودمان را بکنیم و کاری به اسم و شخصیت تیم‌ها نداشته باشیم. با احترام باید مقابل تمام تیم‌ها که قابل احترام هم هستند، بازی کنیم.

قهوه‌خانه مش‌مراد
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.