نشست هم اندیشی کادر پزشکی تیم‌های ملی امروز در هتل آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، نشست هم اندیشی کادر پزشکی تیم‌های ملی آقایان و بانوان امروز با حضور دکتر سعید سیدالحسینی، دکتر پرهان خانلری و پزشکان، فیزیوتراپیست‌ها و ماساژورهای تیم‌های ملی آقایان و بانوان امروز (چهارشنبه ۹ خردادماه) در سالن آمفی تاتر هتل آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.

دکتر پرهان خانلری، سرپرست دپارتمان پزشکی درباره این جلسه گفت: جلسه هماهنگی کادر پزشکی تیم‌های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در بخش آقایان و بانوان امروز برگزار شد.

وی ادامه داد: پزشکان و فیزیوتراپ‌های تیم‌های ملی فوتبال، فوتبال ساحلی و فوتسال آقایان و بانوان در رده‌های سنی مختلف حضور داشتند که مسائل، دغدغه‌ها و مشکلات‌شان را در تیم‌های ملی مطرح کردند و قرار شد که هماهنگی‌های لازم در این زمینه برای بررسی و رفع نیازها و کم و کاستی‌های موجود انجام شود.

دکتر خانلری در پایان تصریح کرد: دراین نشست نکات مهم مربوط به مسائل سلامت بازیکنان تیم‌های ملی مورد بررسی قرار گرفت و حاضرین در زمینه جایگاه کادر پزشکی در حوزه فوتبال، بروز رسانی علمی کادر پزشکی و ارتقای امکانات و تجهیزات پزشکی کمیته پزشکی جهت ارائه خدمات پزشکی به تیم‌های ملی به بحث و تبادل نظر پرداختند. امیدوارم با ارائه بهترین خدمات، شرایط مطلوبی را برای ملی‌پوشان و کادر تیم‌ها به گونه‌ای فراهم کنیم که برای حضور در رقابت‌های مختلف آمادگی کامل را داشته باشند.

در پایان این نشست کادر پزشکی تیم‌های ملی نقطه نظرات خود را در راستای ارتقای عملکرد بازیکنان در رده‌های مختلف ملی اعلام کردند.

Euro Football Fantasy Leaderboard
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.