اشتباه مهلک داور لهستانی به سود رئال مادرید که منجر به حذف بایرن مونیخ از لیگ قهرمانان اروپا شد برای او گران تمام شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از دیلی‌میل؛ یوفا، شیمون مارچینیاک داور لهستانی بازی چهارشنبه شب تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا او را از قضاوت در بازی افتتاحیه رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ محروم خواهد کرد.

مارچینیاک و تیم داوری‌اش در این بازی که با برتری ۲ بر یک میزبان اسپانیایی خاتمه یافت؛ به دلیل اعلام یک آفساید اشتباه به ضرر بایرن مونیخ، گل مدافع هلندی این تیم ماتیس دلیخت را مردود اعلام کردند تا داستان قضاوت‌های شک و شبهه‌دار در نبرد‌های بایرن و رئال به سود تیم مادریدی تکرار شود. در تصاویر تلویزیونی از صحنه‌ای که کمک داور به اشتباه آفساید گرفت، کاملاً مشخص است که نصیر مزروعی عقب‌تر از آخرین مدافع رئال مادرید قرار دارد. عجله تیم داوری برای اعلام آفساید باعث شد که بازیکنان رئال مادرید دست از دفاع بکشند و با همین توجیه، مارچینیاک ادعا کرد که نمی‌توانست دستور به ادامه بازی و سالم اعلام کردن گل دلیخت بدهد.

اکنون نشریه لهستانی پرژگلاد اسپورتوی نوشته است که مارچینیاک که قرار بود بازی افتتاحیه یورو ۲۰۲۴ میان تیم‌های آلمان و اسکاتلند در روز ۱۴ ژوئن در مونیخ را سوت بزند؛ به تشخیص یوفا از قضاوت این بازی محروم شده است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )