باشگاه اینتر در نظر دارد مدافع جدیدی را در تابستان پیش‌رو به ترکیب خود اضافه کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانچسکو آچربی که تابستان ۲۰۲۲ به حضور چهار ساله‌اش در لاتزیو پایان داد و با قرارداد قرضی یکساله به اینتر پیوست و در ادامه قراردادش با این تیم قطعی شد، با وجود عملکرد خوبش در این تیم، به نظر می‌رسد جدایی‌اش از تیم تحت‌هدایت سیمونه اینزاگی در پایان فصل جاری بسیار محتمل است.

روزنامه ایتالیایی «توتو اسپورت» در این راستا خبر داد؛ رابطه مدیران باشگاه اینتر و آچربی ۳۶ ساله بهم خورده است و احتمال جدایی این مدافع ایتالیایی از جمع نراتزوری در تابستان پیش‌رو وجود دارد، این در حالی است که او تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۵ تحت‌قرارداد باشگاه اینتر است.

طبق این گزارش؛ باشگاه اینتر برای جانشینی فرانچسکو آچربی، پر شورز مدافع هلندی تورینو و یاکا بیول مدافع اسلوونیایی اودینزه را زیرنظر دارد. شورز ۲۴ ساله تا سال ۲۰۲۶ با تورینو قرارداد دارد و بیول ۲۵ ساله هم تا سال ۲۰۲۷ تحت‌قرارداد اودینزه است.

آچربی که تاکنون در ۸۱ بازی برای نراتزوری به میدان رفته و آمار ۳ گل‌زده و ۳ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته، در این مدت یک قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و دو قهرمانی در سوپرجام ایتالیا را با اینتر تجربه کرده و فصل گذشته هم با این تیم تا فینال لیگ قهرمانان اروپا پیشروی کرد.

همچنین رسانه‌های ایتالیایی گزارش داده‌اند که برخلاف شایعات منتشرشده، اینتر علاقه‌ای به جذب ماریو هرمسو مدافع اسپانیایی اتلتیکومادرید ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.