قهرمان زودهنگام سری A با ثبت بیست‌و‌هشتمین پیروزی‌اش در این فصل آماده برگزاری جشن قهرمانی در خیابان‌های میلان شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نخستین بازی از روز سوم از هفته سی‌و‌چهارم سری A ایتالیا، عصر امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۴ به وقت تهران در ورزشگاه سن‌سیرو، تیم فوتبال اینتر قهرمان زود هنگام مسابقات پذیرای تورینو بود و میهمانش را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد.

در این مسابقه که نخستین بازی خانگی اینتر پس از تثبیت بیستمین قهرمانی‌اش بود، اخراج آدرین تامزه در دقیقه ۴۹ از تورینو کار تیم میزبان را برای کسب نتیجه آسان‌تر کرد و این تیم تنها ۷ دقیقه پس از ۱۰ نفره شده حریف از برتری عددی خود استفاده کرد و در دقیقه ۵۶ به وسیله هاکان چالهان‌اوغلو گل نخست را به ثمر رساند. ستاره ترک‌تبار نراتزوری ۴ دقیقه پس از گل نخست خود، از روی نقطه پنالتی دبل و پیروزی تیمش را قطعی کرد.

به این ترتیب اینتر بیست‌و‌هشتمین پیروزی‌اش را در این فصل سری A کسب کرد و ۸۹ امتیازی شد تا همچنان شانس سه رقمی کردن امتیازاتش را داشته باشد. طبق برنامه از پیش تعیین شده، اینتری‌ها قرار است پس از بازی در خیابان‌های شهر دور افتخار بزنند و در کنار هواداران جشن قهرمانی بگیرند.

یکی از مهمترین نکات این بازی قضاوت تیمی کامل متشکل از داوران زن بود که برای اولین بار در تاریخ لیگ دسته اول فوتبال مردان ایتالیا رخ می‌داد.

امروز چهار مسابقه دیگر در سری A برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

بولونیا - اودینزه آتالانتا - امپولی ناپولی - رم (۱۹:۳۰) فیورنتینا - ساسولو

در جدول رده‌بندی پس از اینتر، میلان با ۷۰ امتیاز، یوونتوس با ۶۵ امتیاز و بولونیا با ۶۲ امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم قرار دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.