مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: به نظر کادرفنی تیم ملی احترام می‌گذارم، حتماً بعد از جام ملت‌ها بررسی کردند و به این نتیجه رسیدند که نباشم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، روزبه چشمی پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل هوادار گفت: به هواداران و بازیکنان‌مان تبریک می‌گویم. در این مدت بازی‌های سخت و سنگینی را در فاصله ۴ روز انجام دادیم. مسابقات سخت مقابل سپاهان و پرسپولیس جان‌مان را گرفته بود. بازیکنان ما برای این برد زحمت کشیدند و مردانگی کردند و به همه بازیکنان خسته‌نباشید می‌گویم.

وی در واکنش به این موضوع که بعد از دیدار با سپاهان، از استقلال بازی باکیفیتی دیده نشده است عنوان کرد: قطعاً یکسری مشکلات هست که باید حل کنیم، خستگی واقعاً روی بچه‌های ما تأثیرگذار بود. اکثر بازی‌ها را با ۱۱ نفر بازی کردیم و هر ۵ روز به میدان رفتیم. واقعاً روی بچه‌ها فشار بود و در این بازی هم خستگی کاملاً واضح بود. خداراشکر نتایج خوب بود و ان‌شاءالله بعد از تعطیلی دوباره شروع کنیم.

مدافع استقلال در پاسخ به این سؤال که مشکلات مالی هم در این مدت تأثیرگذار بوده است؟ خاطرنشان کرد: مشکلات مالی کمرمان را خرد کرده است، خستگی دویدن‌ها یک طرف و خستگی ذهنی هم یک طرف.

چشمی در واکنش به غیبتش در لیست جدید تیم ملی تصریح کرد: نظر کادرفنی تیم ملی بوده، حتماً بعد از جام ملت‌ها بررسی کردند و به این نتیجه رسیدند که نباشم. برای تیم ملی، بازیکنان و کادرفنی آرزوی موفقیت دارم. همیشه به تصمیم مربیان تیم ملی و باشگاهم احترام گذاشته‌ام.

وی در پاسخ به این پرسش که عدم دعوت او به تیم ملی در راستای جوانگرایی بوده است؟ گفت: من سنی ندارم، الان ۳۰ ساله هستم، اگر سنم بالاست که هیچی. اتفاق افتاده که حدود ۲ سالی مربیان تیم ملی روی من نظری نداشتند، اما تلاشم را کردم و خداراشکر که حداقل یک اتفاق مثبت برای تیم ملی و مردم در جام جهانی رقم زدم. قطعاً بازی بد داشتم ولی لحظه‌های خوبی هم در تیم ملی داشتم. امیدوارم بهترین اتفاقات برای تیم ملی رقم بخورد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )