دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس مدعی است تیمش نمایشی خوبی مقابل آلومینیوم اراک داشته و شایسته پیروزی در این بازی بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا بیرانوند بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: شاید کسی از من انتظار نداشت که امروز چنین گلی را بخورم، ولی به هر حال روی غفلت خودمان این گل را دریافت کردیم. ما شکست خوردیم و من به هواداران، کادر فنی و بازیکنان تیم آلومینیوم بابت این برد تبریک می‌گویم.

وی در ادامه افزود: اینقدر شهامت دارم که اینجا عذرخواهی کنم. به هر حال چنین اتفاقاتی می‌افتد و گاهی از این گل‌ها به ثمر می‌رسد که از دست آدم کاری برنمی‌آید. در کل بازی خوبی کردیم و ناراحتی من از این است که بازی خوبی انجام دادیم و با وجود این بازی خوب باختیم.

سنگربان تیم فوتبال پرسپولیس که با اشتباه او سرخپوشان در خانه آلومینیوم اراک تن به شکست دادند، خاطر نشان کرد: این آخرین مصاحبه من تا آخر فصل خواهد بود! می‌دانم هر وقت صحبت می‌کنم دشمن پیدا می‌کنم و امروز هم که دشمن شاد شدم. می‌خواستم امروز به تیمم کمک کنم، اما نشد.

بیرانوند یادآور شد: گلی که امروز خوردم در هر لیگی پیش می‌آید. بعد از بازی امروز شاید برای من حواشی درست کنند، اما من هم خدایی دارم که همیشه کمکم کرده است و در روزهای سخت برگشتم.

وی با اشاره به روند بازی آلومینیوم اراک - پرسپولیس تصریح کرد: بازی امروز دست ما بود و از چپ و راست ارسال‌هایی روی دروازه آلومینیوم داشتیم. اولین بار است که می‌بینم یک تیم در اراک اینقدر آلومینیوم را اذیت می‌کند.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در پایان اظهار داشت: نیم‌فصل دوم شروع شده است و شاید خیلی‌ها بخواهند ما را وارد حاشیه کنند، اما با بازی خوبی که انجام دادیم، روند خوب‌مان را ادامه خواهیم داد. به این تیم امیدوارم و با باز شدن پنجره چند بازیکن هم به تیم‌مان اضافه خواهند شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۵ )