ستاره فرانسوی خط حمله رئال مادرید در پایان ماه جاری میلادی از این تیم جدا می‌شود.

ستاره فرانسوی خط حمله رئال مادرید در پایان ماه جاری میلادی از این تیم جدا می‌شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه رئال مادرید امروز (یکشنبه) با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که کریم بنزما با پایان قرارداد فعلی‌اش که در پایان ماه جاری میلادی منقضی می‌شود، از این تیم جدا می‌شود. به این ترتیب برنده توپ طلا در سال ۲۰۲۲ در پایان فصل جاری به حضور ۱۴ ساله‌اش در این باشگاه پایان خواهد داد.

بنزمای ۳۵ ساله در بازی امشب رئال مادرید مقابل اتلتیک بیلبائو در هفته پایانی لالیگا که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد، برای آخرین بار پیراهن رئال را در یک مسابقه رسمی به تن خواهد کرد. باشگاه رئال مادرید همچنین قرار است ظهر روز سه‌شنبه در مراسمی به طور رسمی با مهاجم فرانسوی خود وداع کند.

بنزما که از سال ۲۰۰۹ در عضویت باشگاه رئال مادرید است، تاکنون در ۶۴۷ بازی برای کهکشانی‌ها به میدان رفته و آمار ۳۵۳ گل زده و ۱۶۵ پاس گل را از خود بر جای گذاشته است. او پس از کریستیانو رونالدو (با ۴۵۰ گل زده) دومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید به شمار می‌رود.

گفته می‌شود بنزما از باشگاه الاتحاد عربستان پیشنهادی وسوسه‌انگیز دریافت کرده است و به زودی با این باشگاه قراردادی امضا خواهد کرد. این در حالی است که گفته می‌شود رئیس و نایب‌رئیس باشگاه الاتحاد به مادرید سفر کرده‌اند و این می‌تواند به آینده بنزما مربوط باشد.

باشگاه رئال مادرید پیش از از جدایی مارکو آسنسیو، ماریانو دیاز و ادن اِزار از جمع کهکشانی‌ها در پایان فصل جاری خبر داده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.