حبیب الله شیرازی رییس هیات فوتبال تهران است که نمی تواند از خانواده خود دور باشد و به همین دلیل آنها را به هیات فوتبال تهران آورده است!

ایمان گودرزی؛ یعد از گذشت سالها از دورانی که خانواده شیرازی با ریاست حبیب الله سکان هیات فوتبال استان تهران را به دست گرفتند، مهدی هاشمی و محمدحسین میثاقی در فوتبال برتر به مسئله خانواده شیرازی ورود کردند. در سال ۱۳۹۹ انتخابات هیات فوتبال استان تهران برگزار شد. انتخاباتی که جنجال های زیادی به همراه داشت. اولین حاشیه را خود مسوولان برگزاری با راه ندادن خبرنگاران به محل انتخابات ایجاد کردند و در ادامه هم در سالن برگزاری انتخابات یک درگیری رخ داد. در نهایت حبیب الله شیرازی به عنوان رییس هیات فوتبال استان تهران انتخاب شد. در آن سال به او لقب رییس ابدی هیات فوتبال تهران را دادند.

دورهمی خانوادگی

حبیب الله شیرازی دوری از خانواده را تاب نمی آورد و پسرش که لابد همه فن حریف است در تمامی پست ها گشتی زده است. از شیرازی پرسیدند چرا پسر شما در تمام بازی های پخش زنده تلویزیونی حضور دارد؟ پاسخ داد چون پسرم خوشتیپ است! اما جواب درست تر این بود: چون پسر من است و فامیلش شیرازی. معراج شیرازی پسر حبیب الله شیرازی چندین و چند پست در هیات فوتبال تهران دارد. شیرازی می گوید در این سال ها نفرات مختلفی آمدند اما نمی توانستند حتی یک نامه تایپ کنند اما پسر ایشان علاوه بر تایپ کردن می تواند مدیر ویژن، مسوول برگزاری مسابقات، مدیر رسانه ای هیات فوتبال، مدیر امور اداری، مسوول سامانه نقل و انتقالات و... هم باشد. احتمالا او از پس تمام این کارها بر می آید اما اینکه چگونه کارها را پیش می برد بماند! حبیب الله شیرازی در برنامه فوتبال برتر گفت مجوز معراج را از رییس فدراسیون وقت گرفته است اما منظور او میرشاد ماجدی است یا شهاب عزیزی خادم که ترجیح داد نامی نبرد؟ اگر کار شما و رییس فدراسیون وقتتان درست بود چرا با قدرت نام او را بیان نکردید تا مردم این رییس دلسوز را بشناسند. رییسی که حتما با شما موافق بوده معراج استعداد کشف نشده ای دارد که باید او را مسوول چند پست گذاشت تا بتواند شکوفا شود! پسر شما شکوفا شد اما دیگر اعضای خانواده شما مانند معراج با استعداد هستند که در هیات فوتبال استان تهران حضور دارند؟

برادر همسر شما تحت چه عنوانی در هیات فوتبال تهران حضور دارد؟ شما که در پاسخ به سوال محمد حسین میثاقی گفتید برادر همسر شما، جناب خوشبخت در هیات فوتبال تهران حضور ندارد اما وقتی مجری برنامه فوتبال برتر پست برادر همسر شما را هم بیان کرد، موضع شما تغییر کرد و گفتید مگر هر کسی که با من فامیل است نباید در هیات فوتبال استان تهران باشد؟ نه جناب شیرازی فردی که حضور دارد باید تخصص داشته باشد، شما با آشنا بازی اکثر اعضای خانواده خود را در هیات فوتبال جمع کرده اید.طبق ادعای فوتبال برتر و محمد حسین میثاقی، خواهر، دختر و داماد در تیم پزشکی، باجناق برادر در کمیته انضباطی، برادر همسر و پسر شما هم از اعضای دیگر هستند. اعضای خانواده شما در هیات فوتبال زیاد نیستند یا این موضوع طبیعی است؟ شما که می گویید مهارت برای تان مهم است، اگر خانواده شما آنقدر با استعداد هستند چرا فقط زمان ریاست شما در هیات فوتبال حضور دارند؟

آقای دوربینی و بی ربط به فوتبال! مدیری که سالیان سال اداره مهمترین نهاد فوتبالی استان تهران را برعهده دارد و هیچ فردی هم توانایی پیروزی بر او در انتخابات را ندارد! موضوع اما جایی جالب می شود که شیرازی در سالیان اخیر قدم چشمگیری برای پیشرفت فوتبال تهران برنداشته است. موضوعی که منجر شده پایتخت ایران کمترین نماینده را در میان اعضای تیم های ملی فوتبال کشورمان داشته باشد.موضوعی که باعث اعتراض بسیاری از اهالی فوتبال تهران شده است اما سئوال اصلی این است که چه کسی پشت شیرازی است که هیچ فرد یا نهادی توانایی مقابله با او و اقدام های خلاف عرفش که منجر به سقوط فوتبال تهران به خصوص در چند سال اخیر شده است را ندارد؟ اگر به سایت هیات فوتبال تهران مراجعه کنید با انبوه اخباری مواجه می شوید که درباره حبیب الله شیرازی و با عکس او در سایت این نهاد منتشر شده است. انتشار عکس یا مصاحبه از بالاترین مقام یک نهاد در سایت وابسته اش هیچ مشکلی ندارد اما هرکسی که از کمترین سواد و درک رسانه ای برخوردار باشد این موضوع را می داند که یک روابط عمومی باید توازن را در انتشار عکس و مصاحبه از یک فرد رعایت کند. موضوعی که به هیچ عنوان از سوی فرد اداره کننده سایت هیات فوتبال رعایت نشده است و شخص روابط عمومی هیات در این باره به نوعی عمل کرده که سایت مهمترین نهاد اداره فوتبال در تهران را به وب سایت شخصی حبیب الله شیرازی بدل شده است.

عزل کنید تا عزل نشده‌اید

به ماجرای ابهامات مالی، مشکلات ساختاری و اجرایی،عملکرد بسیار بد هیات تهران و روزهای سیاهی که فوتبال پایتخت دارد ورود کنید. مجمع به عنوان بالاترین رکن تصمیم گیری و سیاست گذار هر مجموعه‌ای وظیفه نظارت بر عملکرد مجموعه را داشته و اگر امروز مدیریت فوتبال تهران با چنین وضع اسفناکی رو به رو شده، بدون هیچ تردیدی بی تفاوتی و بی توجهی اعضای مجمع و سکوت درباره فجایع علت اصلی این وضعیت بغرنج بوده است. با این حال ما دوست داریم باور داشته باشیم که آدم‌ها فرصت اصلاح اشتباهات خود را دارند و می‌خواهیم بپذیریم که اکثر اعضای مجمع فوتبال استان تهران، تازه متوجه عمق مشکلات مدیریتی شده‌اند و از حجم اشتباهات و مشکلات مدیریتی آقای شیرازی الان غافلگیر شده‌اند.

تخلف پشت تخلف و تاج همچنان کاری نمی‌کند!

اگر به سایت و سامانه هیئت فوتبال تهران مراجعه کنید متوجه می شوید که در قسمت پایین سایت و سامانه نام شرکتی به نام پارس میهن ثبت شده است. این بدان معناست که این شرکت طبق قوانین موجود در اساسنامه و طی ضوابطی خاص و در یک مناقصه کاملا قانونی سایت را طراحی و کلیه کارهای مربوط به آن را انجام خواهد داد. پیگیری های ما اما نشان می دهد چنین شرکتی اصلا ثبت نشده و وجود خارجی ندارد.(اگر سندی موجود است دوستان ارائه دهند)اطلاعات ما نشان می دهد که ظاهرا هیات فوتبال تهران بدون رعایت قوانین موجود در اساسنامه و با دور زدن قانون اقدام به عقد قرارداد با یک شخص کرده که هویت حقوقی او مشخص نیست و این کار کاملا خارج از عرف بوده و غیرقانونی تلقی می شود. (اگر قانون در این مورد رعایت شده خبرآنلاین آمادگی انتشار اسناد را دارد)

آقای شیرازی وقت رفتن است

هیات فوتبال تهران سالهاست گروگان شیرازی شده و راه نجاتی هم انگار نیست! نه نیازی به اثبات تخلفات ایشان است و نه نیازی به صحبت در مورد حجم بالای تخلفات که همه چیز عیان و واضح و آشکار است! مشکل اینجاست که در سالهای اخیر فوتبال آنقدر سمن داشته که یاسمنی به نام شیرازی داخلش مغفول مانده! و اما خبر بد! نوبت شما به سر رسیده آقای شیرازی! شما می‌توانید در بازدید دوره ای از هیات‌های تابع و جلسات با مدیران و آدم‌های مختلف بگویید که با قدرت جایگاه خود را حفظ می‌کنید. می‌توانید باز هم تاکید کنید نوع انتقادها به شما نخ نما شده!شاید الان مهدی تاج در یک اشتباه تاریخی عزل جنابعالی را به تعویق بیاندازد، اما پیشنهاد ما به شما این است که قبل از آنکه مجبور شوی، استعفا بده و در خانه به کارهای بدت که فوتبال تهران را به این روز سیاه رسانده فکر کن!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.