تیم الاهلی قطر این روزها در لیگ ستارگان نتایج خوبی کسب نکرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یکی از بزرگ‌ترین علامت سوال‌های تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیمکت‌نشینی محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده بود. زوجی که در مرحله مقدماتی نقش مهمی در صعود مقتدرانه تیم ملی به جام جهانی داشت و انتظار می‌رفت در قطر هم مقابل حریفان قرار بگیرد.

با این حال کارلوس کی‌روش ترجیح داد از زوج محبوب خودش یعنی مرتضی پورعلی‌گنجی و مجید حسینی استفاده کند که البته این دو نفر هم عملکرد بی‌نقصی نداشتند و به خصوص در بازی با انگلیس ضعیف ظاهر شدند و خیلی‌ها هم از تصمیم کی‌روش برای استفاده نکردن از این دو نفر انتقاد کردند. کی‌روش در جام جهانی حتی یک دقیقه هم از خلیل‌زاده استفاده نکرد و کنعانی‌زادگان هم تنها یک نیمه در دیدار با انگلیس به میدان رفت. موضوعی که باعث خشم این دو نفر شد و کنعانی‌زادگان پس از جدایی کی‌روش یک کامنت تند در صفحه شخصی او منتشر کرد.

کنعانی‌زادگان و خلیل‌زاده این روزها در تیم الاهلی قطر نیز در کنار هم به میدان می‌روند و زوج ثابت خط دفاعی این تیم هستند ولی عملکردشان نتوانسته انتظارات را برآورده کند. الاهلی این هفته مقابل الوکره با نتیجه سنگین ۵ بر ۲ شکست خورد و در مجموع این فصل آمار دفاعی مناسبی ندارد. آن‌ها با زوج ایرانی خود در ۱۷ بازی ۳۴ گل خورده‌اند و پس از السیلیه صاحب بدترین خط دفاعی لیگ ستارگان هستند. الاهلی در جدول ۱۲ تیمی با ۲۵ امتیاز هفتم است. البته کنعانی‌زادگان امسال یک آمار مثبت هم داشته و با زدن ۶ گل بهترین گلزن تیمش و گلزن‌ترین مدافع فصل لیگ قطر بوده است. با این حال عملکرد دفاعی دو مدافع ملی‌پوش ایران در لیگ قطر این علامت سوال را به وجود می‌آورد که شاید در خصوص نیمکت‌نشینی آن‌ها در جام جهانی حق با کی‌روش بوده است!

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )