فوق‌ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن برای بازگشت به تیم محبوب خود یعنی بارسلونا مصمم است.

فوق‌ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن برای بازگشت به تیم محبوب خود یعنی بارسلونا مصمم است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل مسی که تنها سه ماه از قرارداد فعلی‌اش با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن باقی مانده، گمانه زنی‌ها در مورد آینده حرفه‌ای‌اش جود دارد و در حالی که پدرش در تلاش است تا شایعات را تکذیب کند، اما به نظر می‌رسد او به طور جدی به بازگشت به بارسلونا فکر می‌کند. بر اساس گزارش پایگاه خبری «فوت مرکاتو»؛ در حالی که به نظر می‌رسید همه چیز برای ادامه ماجراجویی مسی در پاری‌سن‌ژرمن برای یک فصل دیگر آماده شده و طرفین هم در ماه دسامبر برسر تمدید قرارداد توافق شفاهی کرده‌اند، حالا مواضع دو طرف تغییر کرده و احتمال جدایی برنده جام جهانی ۲۰۲۲ از PSG جدی‌تر شده است.

طبق این گزارش؛ شکست‌های بسیار PSG، حذف از لیگ قهرمانان اروپا توسط بایرن مونیخ، پرتنش شدن رابطه‌ با هواداران و مهمتر از همه درگیری با کریستوف گالتیه، از دلایلی است که حضور مسی ۳۵ ساله در پاری‌سن‌ژرمن را به شدت پیچیده کرده است. لیونل مسی روز سه‌شنبه از شرکت در تمرین پاری‌سن‌ژرمن امتناع کرد و سرمربی پاریسی‌ها هم مات‌ومبهوت سعی کرد جلوی بازیکنانش او را در تمرین نگه دارد. با توجه به شواهد موجود، هر چه پیش می‌رود لیونل مسی از پاری‌سن‌ژرمن دور و دورتر می‌شود. کریستوف گالتیه اما با وجود سرد شدن رابطه‌اش با فوق‌ستاره‌ آرژانتینی‌اش، همچنان از لئو مسی قدردانی و دفاع می‌کند و در تأثیرگذاری او بر پاری‌سن‌ژرمن که این فصل ۱۸ گل به ثمر رسانده و ۱۷ پاس‌گل هم ساخته، تردیدی ندارد.

«فوت مرکاتو»؛ در ادامه نوشت؛ اگر روزی مسی ایده رفتن به MLS و به طور دقیق‌تر بازی برای اینتر میامی را داشته، اکنون گزینه دیگری در نظر او و اطرفیانش است، یعنی بازگشت به بارسلونا. برنده هفت توپ طلا با وجود خوشحال بودنش در پاریس، همچنان کاتالونیا برایش نوستالژیک است و به محض اینکه فرصت پیدا کند به آنجا برمی‌گردد. بازگشت به بارسلونا، باشگاهی که آن را از صمیم قلب می‌شناسد، یک فرصت طلایی خواهد بود. پیش از این دیدارهایی بین خورخه مسی (پدر و مدیر برنامه‌های لئو) و خوان لاپورتا (رئیس باشگاه بارسلونا) برگزار شده است. همچنین مسی و ژاوی نیز به طور مرتب با هم در ارتباط هستند.

در پایان این گزارش آمده است؛ تنها مشکلی که وجود دارد، مشکلات مالی است که باشگاه بارسلونا با آن دست و پنجه نرم می‌کند. بارسا که قبلاً برای تمدید قرارداد گاوی هافبک جوان خود با مشکل مواجه شده بود، به دقت ذیر ذره‌بین لالیگا و رئیس آن یعنی خاویر تباس است. اگر دو طرف بخواهند دوباره با هم همکاری کنند، باشگاه بارسلونا لازم است چندین بازیکن خود را بفروشد و بخشی از صورتحساب دستمزد کلی تیم را کاهش دهد تا امیدوار به جذب مجدد مسی شود. بارسلونا هنوز تا یافتن راه‌حلی برای بازگرداندن لئو فاصله دارد، اما این فوق‌ستاره آرژانتینی حالا کاملاً می‌داند فصل آینده می‌خواهد کجا بازی کند.

لیونل مسی ۳۴ ساله تابستان ۲۰۲۱ پس از ۲۱ سال حضور در باشگاه بارسلونا و کسب افتخارات تیمی و انفرادی متعدد به دلیل ناتوانی این باشگاه در تمدید قراردادش به خاطر قوانین وضع شده توسط لالیگا (سقف دستمزدها) از جمع کاتالان‌ها جدا شد و به پاری‌سن‌ژرمن پیوست.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )