سرکنسول روسیه از برگزاری دیدار دوستانه بین تیم های سپاهان و زنیت این کشور به میزبانی اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و براساس اعلام روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، بوریس بورمیستروف سرکنسول‌ کشور روسیه در دیدار با جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: خوشبختانه امروز نشست بسیار مفیدی به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در راستای توسعه دیپلماسی ورزشی برگزار شد.

وی ادامه داد: در آینده نزدیک تیم فوتبال زنیت روسیه در اصفهان به مصاف تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان خواهد رفت که این رویداد مهمی برای دو کشور محسوب می‌شود و جا دارد از کسانی که در راستای برگزاری این بازی دوستانه تلاش کردند، تشکر کنم.

سرکنسول کشور روسیه در اصفهان افزود: بازی دوستانه تیم‌های فوتبال فولادمبارکه سپاهان و زنیت روسیه نمونه‌ای بارز از همکاری و دیپلماسی ورزشی بین دو کشور همسایه و دوست خواهد بود.

بوریس بورمیستروف اصفهان را نقشه راهی در راستای پیشبرد و توسعه همکاری بین کشورهای روسیه و ایران دانسته و افزود: استان اصفهان با توجه به ظرفیت هایی که دارد، در حوزه‌های مختلف به ویژه ورزش، در همکاری روسیه و ایران بسیار موثر است.

وی بیان داشت: در کمیسیون مشترک همکاری اقتصادی ایران و روسیه مواردی مصوب شده و ما برنامه‌های بسیار گسترده‌ای برای توسعه این همکاری‌ها خواهیم داشت و در آینده تفاهم‌نامه‌های ورزشی بیشتری با کشور بزرگ ایران امضاء خواهیم کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )