وینگر تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، از اینکه در دیدار مقابل ملوان بندر انزلی تعویض شده، ناراحت نشده است.

وینگر تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، از اینکه در دیدار مقابل ملوان بندر انزلی تعویض شده، ناراحت نشده است. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی قایدی پس از برتری ۴ بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل ملوان بندر انزلی در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: استقلال همین است و باید همه بازی‌ها این‌گونه بازی کند. خوب نیست این مدلی صحبت کنم، ولی باید بازی‌ها را پرگل ببریم، چون بازیکنان و پتانسیل آن را داریم.

وی در مورد اینکه تلاش زیادی کرد به گل برسد ولی این اتفاق نیفتاد، تصریح کرد: بله، سعی می‌کنم در بازی‌های بعدی جبران کنم.

وینگر تیم فوتبال استقلال در واکنش به اینکه به نظر می‌رسید از تصمیم ریکاردو ساپینتو برای تعویضش ناراحت بود، گفت: نه، ما با هم خوش و بش کردیم. قبل از آن با مربی صحبت کرده بودم و ناراحتی در کار نبود.

قایدی در پاسخ به این سؤال که چقدر به قهرمانی استقلال امیدوار است، گفت: شک نکنید هنوز به قهرمانی فکر می‌کنیم. ۱۳ بازی تا پایان لیگ باقی مانده است و می‌توان جبران کرد.

وی درباره جدایی سیاوش یزدانی از استقلال خاطر نشان کرد: بازیکنان ناراحت شدند. او برای استقلال زحمت کشیده بود. امیدوارم همه چیز درست شود.

وینگر تیم فوتبال استقلال راجع به بازگشت تماشاگران و تأثیر حضور آنها در پیروزی مقابل ملوان گفت: تأثیر زیادی داشتند. امیدوارم در بازی‌های بعدی تعدادشان زیادتر شود و بتوانیم بازی‌هایی انجام دهیم که لذت ببرند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )