عبدالرزاق خیری جلاد مراکشی پرتغال در جام جهانی ۱۹۸۶ برای بازی فردای این دو تیم سورپرایز جدیدی را پیش‌بینی کرد.

عبدالرزاق خیری جلاد مراکشی پرتغال در جام جهانی ۱۹۸۶ برای بازی فردای این دو تیم سورپرایز جدیدی را پیش‌بینی کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری فرانسه، دو گل عبدالرزاق خیری برای مراکش برابر پرتغال در جام جهانی ۱۹۸۶ باعث صعود این تیم به مرحله بعدی شد. خیری که معروف به جلاد مراکشی پرتغال شده بود اکنون سورپرایز جدیدی را برای شیرهای اطلس در بازی روز شنبه برابر پرتغال در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ پیش‌بینی کرد.

عبدالرزاق خیری گفت: مراکش در بازی روز شنبه برابر پرتغال قادر به ایجاد شگفتی جدیدی است. مأموریت آسانی نخواهد بود، اما من به آن ایمان دارم. بازی در یک کشور عربی با حضور مستمر هواداران مراکشی یک موهبت است.

شاگردان ولید الرکراکی در صورت شکست دادن پرتغال نخستین تیم آفریقایی در تاریخ خواهند بود که به مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی صعود می‌کنند.

جلاد مراکشی پرتغال با اشاره به بازی جام جهانی ۱۹۸۶ نیز خاطر نشان کرد: پس از دو تساوی برابر لهستان و انگلیس فشارها به اوج خود رسید. پرتغال تیمی ترسناک بود، اما ما هم امیدهای یک کشور، قاره و تمام جهان را به دوش کشیدیم. از نظر ذهنی کار آسانی نبود، اما تلاش‌مان را کردیم.

وی افزود: وقتی دو گل زدم خوشحالی‌ام وصف‌ناشدنی بود. بازیکنانی را که فقط در تلویزیون تماشا می‌کردیم شکست داده بودیم. هیچکس به ما اعتقاد نداشت، اما این کار را کردیم! ما عشق مردم را به دست آوردیم و مهمتر از همه راه را برای حضور بیشتر کشورهای آفریقایی در جام جهانی فراهم کردیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )