رئیس جمهور پیشین کشور آرژانتین می‌گوید در صورتی که کاپیتان آلبی‌سلسته با این تیم موفق به فتح جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شود، پتانسیل تبدیل شدن به مقام اجرایی اول این کشور را خواهد داشت.

رئیس جمهور پیشین کشور آرژانتین می‌گوید در صورتی که کاپیتان آلبی‌سلسته با این تیم موفق به فتح جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شود، پتانسیل تبدیل شدن به مقام اجرایی اول این کشور را خواهد داشت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریسیو ماکری رئیس جمهور پیشین آرژانتین در گفت‌و‌گو با نشریه مارکای اسپانیا، برای موفقیت تیم ملی کشورش در جام جهانی ۲۰۲۲ ابراز امیدوار کرد و گفت که اگر کاپیتان این تیم لیونل مسی بتواند طلسم ناکامی‌هایش در این رویداد را بشکند، مردم آرژانتین حاضر خواهند بود او را به عنوان رئیس جمهور بعدی‌شان انتخاب کنند.

ماکری در پاسخ به این سؤال که اگر مسی با آرژانتین قهرمان شود، ممکن است که سال آینده انتخابات برای تعیین رئیس جمهور جدید با کاندیداتوری کاپیتان آلبی‌سلسته برگزار شود، اظهار داشت: بله، همه ما حاضریم او را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنیم. الان اما مهمترین چیز این است که تیم از بازی‌هایش لذت ببرد. همه چیز مساعد است و شرایط خوب تیم هم به لطف عملکرد خوب اسکالونی است. کادر فنی تیم ملی‌ از افراد سالمی تشکیل شده است. وجه تمایز تیم ملی آرژانتین در جام جهانی طرفدارانش هستند.

ماکری درباره اینکه آیا آرژانتین مدعی اصلی قهرمانی در جام جهانی است، تأکید کرد: من همیشه گفته‌ام که ما بین پنج، شش تیم برتر دنیا هستیم اگرچه در حال حاضر ممکن است بعضی تیم‌ها نسبت به تیم ما منسجم‌تر باشند. در این تورنمنت همه تیم‌ها نزدیک به هم هستند و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. در حال حاضر به نظر می‌رسد که سطح فرانسه و برزیل از سایرین بالاتر است اما هر لحظه ممکن است که یک تیم از اوج پایین بیاید. علاوه بر این برای پیروزی در جام جهانی، همه تیم‌ها به عنصر شانس هم نیاز دارند. گاهی اوقات یک بازی که در آن شایسته برد هستید را می‌بازید و بالعکس. آرژانتین هنوز از آن عنصر خوش‌شانسی بهره‌ای نبرده است.

تیم ملی آرژانتین در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی به مصاف هلند خواهد رفت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۸ )