مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان بر این اعتقاد است که شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان باید در جام جهانی ۲۰۲۲ بازی می‌کردند.

مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان بر این اعتقاد است که شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان باید در جام جهانی ۲۰۲۲ بازی می‌کردند. رامتین سلیمان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت مس رفسنجان در تعطیلی مسابقات لیگ برتر گفت: ما مجبوریم تمرین کنیم یا بازی دوستانه انجام دهیم. متأسفانه این تعطیلی طولانی مدت به شدت آزاردهنده و خسته‌کننده است. تمام تیم‌ها مجبور هستند بدنسازی کنند و بعد از شروع مجدد لیگ قطعاً تیم‌ها از لحاظ فنی اُفت خواهند کرد. به‌هرحال چهار بازی پایانی در نیم‌فصل اول برای همه تیم‌ها مهم است، ولی این تعطیلی قطعاً می‌تواند به‌ ضرر اکثر تیم‌ها شود.

«قبول داری تیم مس از لحاظ امتیازگیری عملکرد خوبی در ۱۱ بازی گذشته نداشته است؟»، وی در پاسخ به این پرسش خاطر نشان کرد: این درست است که از لحاظ امتیازگیری شرایط طبق خواسته ما پیش نرفت، ولی واقعاً خوب فوتبال بازی کردیم و در خیلی از بازی‌ها حق‌مان برد بود. اگر بدشانسی یا اشتباهات داوری نبود باید ۱۰ امتیاز بیشتر می‌گرفتیم.

مدافع مس رفسنجان همچنین در مورد نیمکت‌نشینی شجاع‌خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان در جام جهانی اظهار داشت: به نظر من بازی نکردن آنها ناعادلانه بود، چرا که این دو بازیکن از لحاظ روحی و روانی و شرایط بدنی در بهترین وضعیت ممکن قرار داشتند، ولی حق‌شان خورده شد. جدا از این دو بازیکن برخی از بازیکنان دیگر هم شایسته بودند بیشتر بازی کنند یا برخی بازیکنان هم نباید بازی می‌کردند. فکر می‌کنم در این دوره در انتخاب بازیکنان شایسته‌سالاری صورت نگرفت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )